Η μάχη στην αγορά των social media συνεχίζεται και το TikTok αποφάσισε να προσφέρει περισσότερα στους δημιουργούς περιεχομένου και τους influencers. Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε το πρόγραμμα Series, σύμφωνα με το οποίο οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα είναι προσβάσιμο μόνο έναντι αντιτίμου και μάλιστα μεγαλύτερο και σε διάρκεια.
Οι δημιουργοί θα μπορούν να δημιουργήσουν στο προφίλ τους μια συλλογή από videos και να αναρτήσουν στο προφίλ τους ένα σύνδεσμο για αγορά της πρόσβασης σε αυτήν. Κάθε συλλογή μπορεί να έχει έως και 80 videos διάρκειας έως και 20 λεπτών και το κόστος πρόσβασης μπορεί να ξεκινάει από το 1 δολάριο και να φτάνει έως και τα 190. Το χαρακτηριστικό θα γίνει διαθέσιμο σε επιλεγμένους χρήστες προς το παρόν και στη συνέχεια θα ανοίξει (μέσω αιτήσεων που θα γίνονται σε ειδικό site) για περισσότερους.
Στο ξεκίνημά του, το νέο χαρακτηριστικό θα προσφέρει στους δημιουργούς όλο το ποσό της συνδρομής, μείον κάποιων χρεώσεων για τη χρήση των servers και κάποιων εισφορών της εφαρμογής. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε κάτι παραπάνω για τα ακριβή ποσά και το μοντέλο που θα ακολουθηθεί μετά από αυτήν την περίοδο γνωριμίας. Όσοι μπουν στο πρόγραμμα θα μπορούν να ελέγχουν και μέσω ενός site τις επιδόσεις και τα έσοδα που έχουν από τα videos που έχουν ανεβάσει στις συγκεκριμένες συλλογές.
To TikTok γνωρίζει το τελευταίο διάστημα διαμαρτυρίες από τους δημιουργούς με λογαριασμούς που μετρούν πολλά εκατομμύρια ακόλουθους πως τα έσοδά τους από την πλατφόρμα είναι πολύ λιγότερα από άλλες αντίστοιχες και έτσι αναγκάστηκε να κινηθεί ταχύτερα προς αυτήν την κατεύθυνση. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, δε, το πρόγραμμα Series ήταν προγραμματισμένο να διατεθεί κάποια στιγμή προς τα τέλη του 2023 σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, αλλά τους επικεφαλής της εταιρείας πρόλαβαν οι εξελίξεις.
Όλα αυτά έρχονται βέβαια και σε μια περίοδο που και οι δημιουργοί δείχνουν ότι μπορούν να αφοσιωθούν κυρίως σε μία πλατφόρμα για τα έσοδά τους και παρά την ευκολία που ορισμένα videos στο TikTok γίνονται viral και αποκτούν μεγάλη προβολή, το YouTube είναι σαφώς προτιμότερο για πάρα πολλούς λόγους. Η μάχη και εδώ θα είναι μεγάλη και μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη του 2023.