Ένα νέο ταμείο 100 εκατ. δολαρίων για τους χρήστες του YouTube που ποστάρουν μικρής διάρκειας βίντεο (Short) ανακοίνωσε η διοίκηση του γνωστού social media, σε μια κίνηση που αποσκοπεί στο να αποτρέψει τη φυγή χρηστών από την πλατφόρμα για το TikTok.
Όπως ανακοίνωσε το YouTube, οι παραγωγοί των βίντεο θα πληρώνονται με βάση τις θεάσεις που έχει το περιεχόμενο τους και τη διάδραση και όχι μόνο με τα έσοδα των διαφημιστικών καταχωρήσεων.
Ακόμα, το YouTube ανακοίνωσε πως τα 100 εκατ. δολάρια για τους χρήστες του Short θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες και όχι μόνο σε αυτούς που πληρούν τα κριτήρια για το διαφημιστικό «πακέτο».
[signoff]