16.1 C
Athens
Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2024

Toyota: Φέρνει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτη σε ηλεκτρικό όχημα;

Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες πειραματίστηκαν για να προσφέρουν με τα ηλεκτρικά οχήματα τους κιβώτια πολλαπλών ταχυτήτων ωστόσο τα περισσότερα από αυτά τα πρότζεκτ δεν έφτασαν σε τέτοιο σημείο εξέλιξης ώστε να τοποθετηθούν σε κάποιο όχημα παραγωγής.

Τα μοναδικά οχήματα που πωλούνται μέχρι στιγμής με τέτοια δυνατότητα είναι η Porsche Taycan και το Audi E-Tron GT ωστόσο φαίνεται πως και η Toyota διερευνά επίσης την πιθανότητα να προσφέρει ένα ηλεκτρικό όχημα που να προσφέρει αυτή τη δυνατότητα. Τουλάχιστον, αυτό δείχνουν κάποιες αιτήσεις για κατοχύρωση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που υπέβαλλε πρόσφατα.

Τα σχέδια και τα διαγράμματα που βρίσκονται στις αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας της Toyota με την πρώτη ματιά φαίνεται αρκετά περίπλοκα. Στην πραγματικότητα ωστόσο δεν είναι παρά η απλούστερη εκδοχή αυτού που φαίνεται να θέλει να επιτύχει ο γνωστός κατασκευαστής οχημάτων, με την αρχή λειτουργίας του συστήματος να βασίζεται σε έναν ειδικό ελεγκτή που μεταβάλλει τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα ώστε να μοιάζει με εκείνη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Στην αίτηση φαίνεται να αναφέρεται ένα πραγματικό πεντάλ συμπλέκτη που θα πατάει ο οδηγός για να αλλάξει ταχύτητα μετακινώντας έναν φυσικό μοχλό επιλογής ταχυτήτων, σαν αυτούς που έχουν τα περισσότερα σημερινά βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με το κείμενο να αναφέρεται στο πεντάλ ως «ψευδο-πεντάλ» ή «ψευδο-πεντάλ συμπλέκτη» υπονοώντας το γεγονός ότι ο ρόλος του δεν είναι ουσιώδης για τη λειτουργία του αυτοκινήτου και πως υπάρχει για να αναπαράγει την αίσθηση και τη διασκέδαση ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στο ηλεκτρικό όχημα.

screenshot-2022-02-11-at-145944.png

«Ο ελεγκτής του ηλεκτρικού οχήματος είναι διαμορφωμένος για να ελέγχει τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα χρησιμοποιώντας το μοντέλο οχήματος MT με βάση τη λειτουργία του πεντάλ γκαζιού, τη λειτουργία του πεντάλ του ψευδο-συμπλέκτη και τη θέση αλλαγής ταχυτήτων του ψευδο-επιλογέα ταχυτήτων που χρησιμοποιείται από τη λειτουργία του ενεργοποιητή δύναμης ανάδρασης» διαβάζουμε σε ένα κείμενο που προέρχεται από την αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

Ο ελεγκτής έχει διαμορφωθεί ώστε να προσομοιώνει από όσο μπορούμε να καταλάβουμε τη λειτουργία ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων σε συνδυασμό με τη χρήση του επιλογέα ταχυτήτων, προσφέροντας παρόμοια αίσθηση και λειτουργία.

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο