Τι είπε ο Δημήτρης Μιχαλάκης που αλλάζει άρδην τα τηλεοπτικά δεδομένα…
«Δεν μπορούμε πλέον να διατηρήσουμε αυτά τα επίπεδα δαπανών για τα αθλητικά δικαιώματα» είπε και αλλάζει άρδην τα τηλεοπτικά δεδομένα η εν λόγω ατάκα. Τη δήλωση έκανε ο Δημήτρης Μιχαλάκης, εκτελεστικός διευθυντής της COSMOTE TV και μέλος της Διοίκησης του Ομίλου ΟΤΕ, στο πλαίσιο του 10ου New Europe Market που έλαβε χώρα στο Ντουμπρόβνικ της Κροατίας.
Ο λόγος; Διότι τα τηλεοπτικά δικαιώματα γίνονται ολοένα και πιο ακριβά, λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού, στους οποίους πλέον προστίθενται και οι διεθνείς streaming (ΟΤΤ πλατφόρμες). «Κύριο μας μέλημα είναι να διαχειριστούμε τη θέση μας στην εγχώρια αγορά, επειδή το αυξανόμενο κόστος διεκδίκησης αθλητικών δικαιωμάτων είναι ολοένα και πιο ακριβό και όλα είναι θέμα ζήτησης, αλλά και ελκυστικότητας του προϊόντος με γνώμονα πάντοτε το νεότερο κοινό που θέλουμε να προσελκύσουμε».
Κοντολογίς, η COSMOTE TV θέλει από τη μια να διατηρήσει τα κεκτημένα (αναφορικά με τηλεοπτικά δικαιώματα), αφετέρου δεν θα μπει σε μεγάλο… παζάρεμα και με τιμές πολύ πάνω από τις αρχικές.
Η COSMOTE TV αυτή τη περίοδο διεκδικεί να ανανεώσει εκ νέου τα δικαιώματα με ΠΑΕ από την εγχώρια Super League και το φθινόπωρο θα διεκδικήσει εκ νέου το Champions League, το Europa League και το Conference League για την τριετία 2024-27. Μια τριετία με τις τρεις διοργανώσεις υπό νέο σύστημα διεξαγωγής και με περισσότερους αγώνες – κάτι που ανεβάσει το κόστος.
Συνάμα, έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από την πλατφόρμα της NOVA. «Η τηλεθέαση της γραμμικής τηλεόρασης δεν έχει πλέον την ίδια δυναμικότητα με το παρελθόν», χωρίς να συμπεριλαμβάνει και την επερχόμενη δυναμική αγορά των Fast καναλιών (Avod ΟΤΤ).
Το κοινό αντλεί πλέον περισσότερο κατ’ απαίτηση περιεχόμενο (on demand και replay), που τον ενδιαφέρει μέσω των εγχώριων και διεθνών Over the Top πλατφορμών όπως το Netflix και το Apple TV+, γεγονός που οδηγεί σε μια αυξανόμενη μείωση της γραμμικής τηλεθέασης. «Οι εξελίξεις αυτές οδηγούν να επεξεργαστούμε με τους συνεργάτες μας, πώς μπορούμε να έχουμε ακόμα μια πιο ουσιαστική μορφή ελκυστικών γραμμικών καναλιών στην πλατφόρμα μας, προκειμένου να προσπαθήσουμε να δούμε πώς μπορούμε και οι δύο να αξιοποιήσουμε περισσότερο το περιεχόμενο κατ’ απαίτηση» κατέληξε ο Μιχαλάκης.