19.8 C
Athens
Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024

Ξαφνικά στην κόκκινη λίστα των Κινέζων η Xiaomi! Θ’ αργήσει να δούμε τ’ αμάξι της!

Η Xiaomi υπαινίσσεται το ντεμπούτο του πρώτου αυτοκινήτου της κατά τη διάρκεια άλλων, πραγματικών εκδηλώσεων κυκλοφορίας για τις κορυφαίες φορητές συσκευές της τα τελευταία δύο χρόνια τώρα. Ο παγκόσμιος γίγαντας υλικού είναι τόσο δεσμευμένος να εισχωρήσει σε αυτήν την αγορά που έχει διαθέσει έως και 10 δισεκατομμύρια δολάρια από το κεφάλαιό του για να βεβαιωθεί ότι θα συμβεί. Επιπλέον, λέγεται ότι είναι ένα συγκεκριμένο έργο του Διευθύνοντος Συμβούλου Lei Jun επί του παρόντος. Ωστόσο, αυτές οι φιλοδοξίες φέρονται τώρα σε κίνδυνο χάρη σε συνθήκες που μπορεί να είναι πέρα ​​από τον έλεγχο της εταιρείας.

[affcoups id=”100891″]

Η κινεζική αγορά αυτοκινήτων – ιδιαίτερα αυτή για τα EV – θεωρείται επί του παρόντος ότι ανθεί. Ωστόσο, αυτή η μεγάλη ευκαιρία έχει προφανώς τα μειονεκτήματά της, καθώς πρόσφατα γνώρισε μια σειρά από καταστροφικές αποτυχίες εκκίνησης και μπορεί να αντιμετωπίσει σοβαρό κορεσμό επιπλέον.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Ωστόσο, η Xiaomi Auto προχωρά μπροστά, με το επόμενο βήμα για την επίτευξη του στόχου της να γίνει επιτυχημένη μάρκα είναι η απόκτηση άδειας κινεζικής κατασκευής αυτοκινήτων. Ωστόσο, η Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της χώρας (NDRC), πιθανώς έχοντας υπόψη τον αυξανόμενο κίνδυνο στον κλάδο, φέρεται να ζήτησε ένα πραγματικό φορτηγό με έγγραφα από τον ΚΑΕ προτού εξασφαλίσει την εξουσιοδότηση που χρειάζεται για να προχωρήσει με EV όνειρα.

[affcoups id=”100889″]

Αυτή η κανονιστική υποβολή φέρεται να περιλαμβάνει στοιχεία ότι η Xiaomi έχει το κεφάλαιο και τη βιομηχανική ικανότητα για να προχωρήσει στην παραγωγή EV, για να μην αναφέρουμε τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές που απαιτούνται για το ίδιο. Η Xiaomi μπορεί να ισχυριστεί ότι όντως πληροί όλες αυτές τις απαιτήσεις ήδη. Ωστόσο, το NDRC ενδέχεται να διαφωνήσει.

[affcoups id=”100883″]

Επιπλέον, ο βραχίονας EV του OEM υπάρχει μόνο τεχνικά από τον Σεπτέμβριο του 2021, κάτι που δεν είναι πιθανό να βοηθήσει το ρυθμιστικό του καθεστώς. Συνολικά, ο λανθάνοντας χρόνος για την απόκτηση άδειας κατασκευαστή λέγεται τώρα ότι ωθεί την κυκλοφορία του αυτοκινήτου Xiaomi πρώτης γενιάς πέρα ​​από το 2024, όπως φέρεται να είχε προγραμματιστεί.

[signoff]

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο