Πρόσφατα, ο γνωστός οργανισμός ερευνών Sigmaintell, ανακοίνωσε επισήμως την έκθεση “2018 Global TV Manufacturers Shipping Report”, την έκθεση δηλαδή με τα νούμερα αποστολών των κατασκευαστών TV, όπου η Xiaomi ήταν μέσα στη λίστα.
Το 2018, οι παγκόσμιες τηλεοπτικές αποστολές ανήλθαν στις 239,8 εκατομμύρια συσκευές, σημειώνοντας αύξηση 4,3% σε ετήσια βάση. Στο σύνολό της, υπήρχε μια τάση ταχείας ανάπτυξης κατά το πρώτο εξάμηνο, της τάξης του 8,1%! Οι αποστολές στο δεύτερο εξάμηνο, άρχισαν με το πρώτο τρίμηνο να δείχνουν μία μείωση στην αύξηση, αφού έφτασε μόλις στο 3,8%, ενώ στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, η μείωση ήταν ακόμα περισσότερη, αλλά δείχνοντας όμως και πάλι αύξηση, φτάνοντας το 0,6%.
Από τις γνωστές Ιαπωνο-Κορεάτικες μάρκες σε παγκόσμια κλίμακα, η Samsung TV εμφάνισε μείωσε στις αποστολές της κατά 5%, η LG παρουσίασε μείωση κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση, ενώ τέλος το μερίδιο αγοράς της Sony συρρικνώθηκε πάρα πολύ παρουσιάζοντας μείωση κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες.
Από την άλλη μεριά, οι κινεζικές μάρκες τηλεόρασης παρουσίασαν αύξηση στις αποστολές, με την Xiaomi TV να έχει στείλει παγκοσμίως στις 8.930.000 τηλεοράσεις. Από αυτές, οι 7.56 εκατομμύρια συσκευές ήταν για την κινέζικη αγορά, σημειώνοντας αύξηση 180%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Xiaomi αυξήθηκαν κατά 229% κατά τη διάρκεια του έτους, νούμερο που θεωρείται η ταχύτερη ανάπτυξη μεταξύ όλων των εταιρειών κατασκευής τηλεοράσεων.
Αποκτήστε σήμερα ασύρματα ακουστικά με τα κουπόνια μας από το Cafago από 2.49€, μέχρι τέλος του μήνα! |
Απ’ ότι φαίνεται η Xiaomi μετά την αγορά των κινητών, ετοιμάζεται να κατακτήσει και άλλες αγορές στο εξωτερικό. Δεν λέω, οι τηλεοράσεις της είναι πολύ ωραίες, αλλά με το θέμα της DIGEA τι γίνεται? Η αγορά μία τηλεόρασης της Xiaomi στην Ελλάδα, απαιτεί και αγορά αποκωδικοποιητή ή μπορούμε να τον γλυτώσουμε?
[signoff]