Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς CyberMedia Research, το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους η Samsung οδήγησε την ινδική high-end αγορά smartphone με μερίδιο 48%, ακολουθούμενη από κινέζους κατασκευαστές smartphone με μερίδιο αγοράς 25%. Η Apple κατέλαβε την τρίτη θέση με μερίδιο 22%.
Η έκθεση έδειξε επίσης ότι η ναυαρχίδα της Samsung, το S9, βοήθησε την εταιρεία σε αυτή την αγορά για να πάρει το μεγαλύτερο μερίδιο. Η ζήτηση για το iPhone της Apple έχει μειωθεί λόγω των αυξήσεων των τιμολογίων στην Ινδία. Βέβαια η Apple παραμένει θετική στο ν’ ανατρέψει αυτό το κλίμα, με την ενεργοποίηση στο 2ο εξάμηνο του 2018 καινούργιων στρατιγικών στην Ινδία, όπως την κατασκευή νέων συνεργασιών λιανικής πώλησης, τη δημιουργία ανεξάρτητων καταστημάτων καθώς και την καλύτερη εξυπηρέτηση.
[su_table]
[/su_table]
Λόγω των τεράστιων δυνατοτήτων της ινδικής αγοράς, όλο και περισσότεροι παίκτες εισέρχονται στην αγορά αυτή και κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων σαν την Huawei, OPPO και Vivo, επικεντρώνουν όλες στις προσπάθειές τους στο να τα πάνε ακόμα καλύτερα.
Παρόλο που η Xiaomi είναι πολύ επιτυχημένη στην ινδική αγορά, το μερίδιό της στην αγορά high-end είναι πολύ μικρότερο από το μερίδιο της Samsung και στην συγκεκριμένη κατηγορία κινητών δεν είναι στην πρώτη θέση.
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook. Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι μας στο Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει!