Μπορεί η συγκεκριμένη είδηση να μην είναι καθαρά τεχνολογική, σίγουρα είναι όμως εντυπωσιακή. Βέβαια, για να πιάσει το εν λόγο αμάξι αυτή την ταχύτητα, πρέπει να έχει και την ανάλογη τεχνολογία πάνω του αλλά και κατά την κατασκευή του, οπότε….
H Bugatti μπορεί να έλεγε ότι δεν θα προσπαθήσει να πετύχει ρεκόρ ταχύτητας με τη Chiron αλλά τελικά όχι μόνο το προσπάθησε αλλά πέτυχε να είναι και το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έσπασε τον αριθμό ορόσημο των 300 μιλίων ανά ώρα, που αντιστοιχούν σε 480 χλμ./ ώρα.
H προσπάθεια έγινε στην πίστα Ehra- Lessien του ομίλου Volkswagen που βρίσκεται 18 χιλιόμετρα μακριά από την έδρα του ομίλου, το Wolfsburg και έχει μια ευθεία μήκους 8,7 χιλιομέτρων που την καθιστά ιδανική για την προσπάθεια επίτευξης ρεκόρ ταχύτητας.
Εδώ λοιπόν που στις μέρες της η Veyron Sport είχε στεφθεί το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο η Chiron Sport πέτυχε τη φανταστική επίδοση των 490,484 χλμ./ ώρα και έφερε πάλι το ρεκόρ στο Molsheim, την έδρα της Bugatti. Το προηγούμενη ρεκόρ ανήκε στην Koenigsegg και το Agera RS με 447,19 χλμ./ώρα και είχε επιτευχθεί και αυτό στην πίστα Ehra- Lessien.
Η Chiron του ρεκόρ απέχει πάντως σημαντικά από αυτήν που μπορεί να αγοράσει κανείς που στον τραπεζικό του λογαριασμό τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Και αυτό γιατί για λόγους αεροδυναμικής το αμάξωμά της είναι επιμηκυμένο πίσω κατά 25 χιλιοστά -γεγονός που χαλά τις αναλογίες της- ενώ η πίσω πτέρυγα και το αερόφρενο έχουν αντικατασταθεί από μια σταθερή αεροτομή, για μικρότερες κάθετες δυνάμεις (downforce) και μεγαλύτερη τελική.
Επίσης η σπέσιαλ αυτή Chiron, που είχε υποβληθεί και σε εκτεταμένη δίαιτα, π.χ. δεν υπάρχει κάθισμα συνοδηγού, έχει και έναν μηχανισμό που μειώνει σταδιακά την απόστασή της από το έδαφος όσο αυξάνεται η ταχύτητα.
Πίσω από το τιμόνι της Bugatti Chiron του ρεκόρ ήταν ο Andy Wallace, πολυνίκης των 24 Ωρών του Le Mans και άλλων αγώνων αντοχής, ενώ για την περίσταση ο W16 των 8.000 κυβικών και των τεσσάρων turbo αποδίδει 1.600 ίππους, όσους δηλαδή και στην Contodieci.
[signoff]