Το World of Warcraft, μπορεί να θεωρηθεί το λιγότερο ο παππούς των παιχνιδιών, αφού λειτουργεί εδώ και 15 χρόνια! Λόγω της πρώιμης εξέλιξης του World of Warcraft, η ποιότητα του ήταν πάντα στο επίκεντρο, αλλά η Blizzard σκέφτεται να προσθέσει και νέα 3D τεχνολογία για κάθε γενιά πληροφοριών, ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της ταινίας πληροφοριών 9,0 “Shadow Kingdom” .
Σε μια συνέντευξη στο Carnival Conference, ο δημιουργός της ομάδας του Blizzard World of Warcraft, ο επικεφαλής λογισμικού, μηχανικός Patrick Magruder και ο ανώτερος παραγωγός Michael Byby, μίλησαν για την ποιότητα των παιχνιδιών του World of Warcraft και ότι οι στόχοι τους είναι πάντα πολύ φιλόδοξοι.
Ο Patrick Magruder είπε ότι ένας από τους στόχους του World of Warcraft είναι ότι όσο περισσότεροι υπολογιστές τρέχουν, τόσο καλύτερο (αυτός ο τόνος δεν προορίζεται να είναι υψηλής ποιότητας), αλλά ελπίζουν επίσης να υιοθετήσουν και μία σύγχρονη τεχνολογία 3D, όπως ray εντοπισμό, πολλαπλών σπειρωμάτων απόδοση και DX12 αλλά και άλλα πολλά.
Ο Patrick Magruder ανέφερε ότι η ομάδα κινητήρων του World of Warcraft προσπαθεί να χρησιμοποιήσει RTX για να προσθέσει ειδικά εφέ, αλλά μέχρι στιγμής αυτός είναι ο στόχος τους, όχι μια υπόσχεση και εάν θα χρησιμοποιήσει το RTX ή πότε θα το χρησιμοποιήσει, είναι ακόμα άγνωστο.
Αλλά για τους παίκτες του World of Warcraft, αυτά είναι καλά νέα, γιατί σημαίνει ότι η ποιότητα του παιχνιδιού θα γίνεται όλο και πιο υψηλότερη.
Επιπλέον, η τόσο μεγάλη χρήση της νέας τεχνολογίας στο World of Warcraft, δημιουργεί άλλο ένα πρόβλημα – η Blizzard δεν σκοπεύει να σταματήσει την ενημέρωση του World of Warcraft και συνήθως όταν δημοσιεύει ένα κομμάτι πληροφοριών, ήδη έχει στα σκαριά άλλα δύο – τρία νέα να παρουσιάσει μετά. Αυτή την στιγμή βρίσκεται στην ένατη έκδοση με τον βασιλιά Lich, που σκέφτονται τι άλλο μπορούν να κάνουν μαζί του.
[signoff]