13.7 C
Athens
Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024

Microsoft και Sony αποσύρουν επίσης τις διαφημίσεις τους από το Facebook, αλλά μόνο για να ρίξουν στάχτη στα μάτια μας….!

Υπάρχει προς το παρόν μια κίνηση μεταξύ ορισμένων μεγάλων εταιρειών να αφαιρέσουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook μετά την αποτυχία αυτής της εταιρείας να λάβει μέτρα για την παραπληροφόρηση και την ρητορική μίσους. Παρόλο που αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρηση ορισμένων μεγάλων εμπορικών σημάτων, μέχρι στιγμής ισοδυναμούσε με κάτι περισσότερο από μια απαξίωση για τον Mark Zuckerberg, ο οποίος πιστεύει ότι θα επιστρέψουν όλοι τελικά.

Δύο από αυτές τις εταιρείες είναι μεγάλες εταιρείες παραγωγής κονσολών, η Sony και η Microsoft, οι οποίες φέρεται να θέτουν διαφημίσεις που περιλαμβάνουν προαγωγές για τα Playstation και Xbox στο Facebook. Και όμως και στις δύο περιπτώσεις, αυτή η χειρονομία δεν φαίνεται να είναι τόσο ευγενής στην πράξη όσο αρχικά εμφανίζεται.

Στην περίπτωση της Sony, έκαναν μάλιστα και μια μεγάλη δημόσια ανακοίνωση σχετικά με αυτό:

In support of the #StopHateForProfit campaign, we have globally suspended our Facebook and Instagram activity, including advertising and non-paid content, until the end of July. We stand for working (and playing) together for good

Καταλάβατε τι λέει ουσιαστικά η ανακοίνωση!? Εάν διαβάσετε προσεχτικά, θα δείτε ότι αναφέρει την ύπαρξη μιας καθορισμένης ημερομηνίας λήξης σε αυτή την κίνηση μποϋκοτάζ αν το πούμε έτσι, που είναι τα τέλη Ιουλίου! Ουσιαστικά δηλαδή, η Sony εξοικονομεί χρήματα από τις διαφημίσεις για ένα μήνα. Φυσικά όλοι γνωρίζουμε τι έρχεται μετά τον Ιούλιο, είναι ο Αύγουστος, ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος, οι συμπληρωματικοί μήνες για την κυκλοφορία του PS5, το οποίο σχεδόν σίγουρα θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο. Και φυσικά καταλαβαίνετε ότι για το διάστημα αυτό θα πρέεπι να τρέξει φουλ διαφήμιση!

Είναι μια κούφια χειρονομία επειδή η Sony βάζει κυριολεκτικά μια ημερομηνία λήξης (όπου δυστυχώς δεν είναι η μόνη που το έχει κάνει αυτό) ότι θα επιστρέψουν, αποδεικνύοντας το σημείο του Zuckerberg ότι όλες τελικά θα γυρίσουν πίσω σ’ αυτόν, ανεξάρτητα από το τι κάνει ή δεν κάνει το Facebook για να αλλάξει τις πολιτικές αυτού του κινήματος που υποτίθεται ότι διαμαρτύρονται. Κάνει το όλο θέμα άχρηστο, και στην περίπτωση της Sony, οι διαφημίσεις θα επιστρέψουν αμέσως όταν αρχίσουν να έχουν σημασία για την προώθηση του PS5.

Αλλά η κατάσταση της Microsoft είναι πιθανώς ακόμη πιο ασαφής.

Ενώ η Microsoft δεν έκανε μια μεγάλη δημόσια δήλωση σχετικά με την κατάργηση διαφημίσεων από το Facebook, μια έκθεση από το Bloomberg δείχνει ότι το έχει κάνει το ίδιο, αν και δεν διαμαρτύρεται για οποιαδήποτε πολιτική, αλλά μάλλον δεν θέλει να εμφανίζεται δίπλα σε αμφιλεγόμενα θέματα, που θα μπορούν να την συσχετίσουν κάπως ή συνδέσουν και χαλάσουν την εικόνα της.

Φυσικά η Microsoft έχει πολύ στενή σχέση με το Facebook, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι απλώς έδωσε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες Mixer στο Facebook Gaming. Όταν το Mixer έκλεισε, ανακοίνωσε ότι όλοι οι λογαριασμοί Mixer θα μετατραπούν σε λογαριασμούς Facebook Gaming, αντιπροσωπεύοντας μια τεράστια συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών. Ναι, νομίζω ότι γι ‘αυτό δεν έχουμε ακούσει δημόσιες δηλώσεις σχετικά με τη διαφήμιση από τη Microsoft απευθείας.

Σε έναν τέλειο κόσμο, αυτές οι εταιρείες θα τραβούσαν τις διαφημίσεις τους από το Facebook έως ότου πραγματοποιηθεί κάποια πραγματική αλλαγή στην πλατφόρμα ή / και αρχίσει να υποφέρει νομίμως οικονομικά. Από όσα έχω δει, αυτή η καμπάνια δεν φαίνεται να επιτυγχάνει κάτι τέτοιο και το γνωρίζει ο Zuckerberg.

 

[signoff]

 

Πηγή: https://www.forbes.com

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο