Ο Elon Musk ενημέρωσε τους υπαλλήλους της Tesla πως η παραγωγή του Cybertruck θα καθυστερήσει και θα ξεκινήσει στα τέλη του 2022, ενώ δεν αναμένεται να επιτευχθεί “παραγωγή όγκου” μέχρι τα τέλη του 2023. Όπως είπε ο Musk, η παραγωγή του Cybertruck θα είναι “ιδιαίτερη”, με την εταιρία να έχει ήδη λάβει περισσότερες από 1,32 εκατ. παραγγελίες για το pickup της.
Σε ότι αφορά το hatchback μοντέλο της Tesla, το Model 2, που θα έχει αρχική τιμή μικρότερη των 25.000 δολαρίων στις ΗΠΑ, θα κυκλοφορήσει το 2023 και ο Musk άφησε να εννοηθεί πως μπορεί να μην διαθέτει τιμόνι, αφού είπε πως ίσως είναι πλήρως αυτόνομο.
Στην Ευρώπη η τιμή του θα κυμαίνεται μεταξύ 25.000 με 30.000 ευρώ, ώστε να τεθεί απέναντι από το VW ID.3. Το συμπαγές ηλεκτρικό μοντέλο της Tesla θα έχει αυτονομία τουλάχιστον 400 χλμ ανά φόρτιση, ενώ η παραγωγή του θα γίνεται τόσο στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο, όσο και σε αυτό της Σαγκάη.
Το Model 2 θα εξοπλίζεται με τη νέα μπαταρία της Tesla, την 4680, που διαθέτει αλλαγές στα υλικά των ηλεκτροδίων, βελτιωμένο σχεδιασμό κυψελών αλλά και βελτιωμένες διαδικασίες παραγωγής, με τη νέα σχεδίαση να βελτιώνει την απόδοση (ηλεκτρική και θερμική), ενώ παράλληλα καθίσταται δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Στο πακέτο της μπαταρίας υπάρχουν 960 στοιχεία (40×24), αντί για περίπου 24.000 στοιχεία που τοποθετούνται σε ένα πακέτο μπαταρίας με τα κελιά 2170. Αυτό καθίσταται δυνατό επειδή η 4680 μπαταρία αποθηκεύει περίπου 5 φορές περισσότερη ενέργεια, με την ενεργειακή της πυκνότητα να φτάσει/υπερβαίνει τα 300 Wh/κιλό, κάτι που -σύμφωνα με τον Elon Musk- μειώνει το κόστος ανά kWh κατά 56%.
Η νέα μπαταρία παρέχει 6 φορές περισσότερη ισχύ και 16% μεγαλύτερη αυτονομία, με το πρόβλημα της θερμικής διαχείρισης να έχει λυθεί εξαιτίας του κυλινδρικού σχεδιασμού, προσφέροντας μικρότερη ηλεκτρική διαδρομή στα κελιά.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman