Έντονη είναι η φημολογία ότι η κορεατική Samsung με την Tesla του Ίλον Μασκ επεκτείνουν περαιτέρω την ήδη υπάρχουσα συνεργασία τους, αναπτύσσοντας ένα νέο chipset αυτόνομης οδήγησης που θα προσαρμοστεί στην πλατφόρμα Full Self-Driving 4 της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Samsung ήδη κατασκευάζει τους επεξεργαστές για το Model 3 αλλά και για κάποια ακόμη οχήματα της Tesla, με βάση την πλατφόρμα Full Self-Driving 3. Εάν οι φήμες αποδειχθούν αληθινές, οι επεξεργαστές της κορεατικής εταιρείας θα βρίσκονται πρακτικά σε κάθε όχημα της Tesla με δυνατότητα αυτόνομης κίνησης.
Η Tesla έχει ήδη ανακοινώσει ότι νέα τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης θα παρουσιαστεί σε συνδυασμό με το μελλοντικό Cybertruck, το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του την επόμενη χρονιά. Ενδεχομένως η συνεργασία των δύο πλευρών να σχετίζεται και με το εν λόγω project.
Ο προηγούμενος επεξεργαστής της Samsung για αυτόνομα οχήματα είχε κατασκευαστεί με την τεχνολογία των 14 νανομέτρων, ενώ για το νέο chip εκτιμάται ότι η κορεατική εταιρεία θα εφαρμόσει την τεχνολογία παρασκευής των 7 νανομέτρων. Αυτή η εξέλιξη σημαίνει σημαντική αύξηση της ταχύτητας επεξεργασίας και της ισχύος του μελλοντικού μικροτσίπ.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί, η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης του Cybertruck θα είναι τέσσερις φορές «ισχυρότερη» σε σχέση με τη σημερινή, στοιχείο που υποδηλώνει σαφώς τη χρήση ενός εντελώς νέου επεξεργαστή.
Πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters αναφέρει ότι η TSMC από την Ταϊβάν κατασκευάζει το 52% της παγκόσμιας παραγωγής μικροτσίπ ενώ η Samsung περιορίζεται σε τη δεύτερη θέση με μερίδιο της τάξης του 17%. Προφανώς η περαιτέρω διείσδυση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και των ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα επιτρέψει στην κορεατική εταιρεία να αυξήσει τα μερίδιά της.
[signoff]