Το Aliexpress είναι ένα από τα πιο γνωστά κινέζικα πολυκαταστήματα, με εκατοντάδες πωλητές μέσα, κάτι σαν το Amazon. Δεν δέχεται το PayPal, εκτός από ελάχιστα καταστήματα και σε περίπτωση προβλήματος, μιλάς με την εξυπηρέτηση πελατών που έχει, ένα ρομποτάκι ΑΙ κάτω δεξιά και βρίσκεται την λύση….ή τουλάχιστον έτσι συνήθως γίνεται.
Η αλήθεια είναι ότι έκανα ένα μεγάλο λάθος….έκανα παραγγελία καλοκαίρι, όπου συνήθως στον ενδιάμεσο σταθμό του μέσου αποστολής, που είναι η Ουγγαρία, που χρησιμοποιεί η AliExpress Saver Shipping, κάθε καλοκαίρι προσλαμβάνουν εποχικούς που είναι συνήθως ελαφροχέρηδες, με αποτέλεσμα να χάνονται οι παραγγελίες. Έτσι έχασα 4 παραγγελίες, από τις οποίες αποζημιώθηκα για τις 3. Με την τέταρτη δυστυχώς έχω μπλέξει με αμόρφωτους βλάκες και αρνούνται να με αποζημιώσουν και θα σας δείξω γιατί αρνιούνται και το βασικότερο γιατί είναι οι χειρότεροι αμόρφωτοι βλάκες που δεν έχουν τελειώσει σίγουρα ούτε την 1η δημοτικού!
Η παραγγελία είναι αυτή, όπως φαίνεται στην φωτογραφία, ουσιαστικά είναι 2 παραγγελίες από το ίδιο κατάστημα, που και αυτό έχει επιδείξει παρόμοιο IQ με το CS του Aliexpress.
Το κατάστημα είναι το KAIQISJ Official Store, όπου στις τελευταίες 2 επικοινωνίες, στην μία έβγαλαν την ουρά τους απ΄ έξω και είπαν να μιλήσω με το CS, στην 2η ότι με έχουν πλήρως αποζημιώσει. Για να δούμε τι ισχύει….
Μάλλον δεν μας τα είπανε σωστά από το κατάστημα! Γιατί τουλάχιστον από την σελίδα της Aliexpress, φαίνεται καθαρά ότι έχουν αποζημιώσει την μισή παραγγελία και όχι ολόκληρη όπως λένε. Και εδώ ξεκινάει ο Γολγοθάς με το CS του Aliexpress. Μιλάω με το ρομποτάκι που έχουν, με εκπρόσωπο, να κάνω αίτηση να με αποζημιώσει το Aliexpress. Η απάντηση που έλαβα την πρώτη φορά αλλά και άλλες 6 φορές που δοκίμασα να υπερνικήσω την βλακεία αυτού που αποφασίζει για τις αποζημιώσεις ήταν ίδια….η παραγγελία μου είναι στην Ελλάδα, σε τοπική αποθήκη και να μιλήσω με τα ΕΛΤΑ.
Hi Sir/Madam,
Thank you for contacting
AliExpress. We are sorry to inform that
your appeal request was rejected.Based on tracking information, the package has arrived at the place of delivery. Tracking link please refer to https:// global.cainiao.com. Please contact the local post office to get the package. Since you didn’t provide
valid official document in the dispute to prove that you didn’t receive the package, we feel sorry that your claim cannot be supported. Sorry for the delay and
inconvenience caused by. Thanks for your patience and cooperation on this matter. Have a nice day!
Thanks,
AliExpress Customer Service
Ας δούμε όμως τι βλέπει ο Κινέζος στο λινκ που μου δίνει και θεωρεί ότι είναι στην Ελλάδα….
Τι βλέπει ο Κινέζος από την παραπάνω εικόνα…την λέξη Greece στο πάνω μέρος και το “At local delivery center“, δίπλα σ’ ένα HU, πιο κάτω.
Το ότι όμως αυτό το local delivery center είναι στην Ουγγαρία (HU) και όχι στην Ελλάδα (GR ή Greece) που φαίνεται πιο πάνω, τον αφήνει παγερά αδιάφορο. Και λογικό….πρέπει να ξέρει να διαβάζει και να έχει κάποιο IQ, έστω δημοτικού για να τα κάνει ΟΛΑ αυτά. Εγώ βέβαια με τον εκπρόσωπο που μιλάω στο ρομποτάκι του Aliexpress το έχω εξηγήσει και μου λένε ότι έχω δίκιο, αλλά την απόφαση την παίρνει κάποιος από πάνω. Άρα όπως φαίνεται από το δικό τους το σύστημα, η παραγγελία έχει σκαλώσει από τις 5 Ιουλίου στην Ουγγαρία. Ας προσπαθήσουμε να επιβεβαιώσουμε όμως αυτό που βλέπω εγώ και όχι ο IQ μηδέν Κινέζος της Aliexpress….
Πάμε στα ΕΛΤΑ, να δούμε τι λένε εκεί. Τα ΕΛΤΑ έχουν αντίστοιχο σύστημα αναζήτησης, όπου βάζοντας το tracking number της παραγγελίας, μου βγάζει ότι είναι…
ΟΥΓΓΑΡΙΑ !!!! Φανταστικό δεν είναι!? Πάμε σε άλλη υπηρεσία που ΟΛΟΙ την ξέρουμε, την χρησιμοποιούμαι εδώ και χρόνια και είναι αξιόπιστη, το 17track.net. Βάζοντας εκεί το tracking number, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μου δείχνει….
ΟΥΓΓΑΡΙΑ!!! Σίγουρα μου κάνουν πλάκα! Όλα τα sites δείχνουν Ουγγαρία και αυτός ο ηλίθιος υπεύθυνος στο Aliexpress επιμένει ότι είναι Ελλάδα! Ακόμα και το Track Order να χρησιμοποιήσω, που έχει το Aliexpress μέσα στην καρτέλα με τις αγορές που έχω κάνει, σίγουρα δεν θα πιστέψετε τι θα μου δείξει….
ΟΥΓΓΑΡΙΑ!!!!
Η επόμενη λογική ερώτηση που θα κάνετε είναι, πως κατάφεραν να αποζημιώσουν την μισή παραγγελία και όχι ολόκληρη ή καθόλου!? Την έκανα και εγώ και στην 6η φορά που μίλησα στο ρομποτάκι, με κάποιο Specialist, μου είπε ότι δεν πρόκειται ποτέ ο υπεύθυνος να απαντήσει την ερώτηση αυτή.
Θα μου πείτε…θαυμάζω την υπομονή σου Maddoctor για 5€. Δεν είναι τα 5€, είναι το γαμώτο, είναι η κοροϊδία, είναι ότι με κοροϊδεύουν μέσα στο πρόσωπο μου, είναι για την Ελλάδα ρε γαμώτο!
Και γυρνάμε πάλι στο σήμερα, όπου για άλλη μία φορά η βλακεία υπερνίκησε και έλαβα το ίδιο γνωστό μήνυμα. Ακούω γνώμες, εκτός από “γαλλικά”, τι άλλο να προσπαθήσω!? Υπόψιν όλα αυτά τα έχω δείξει στο ρομποτάκι, που μου είπαν ότι θα τα μεταφέρουν στον υπεύθυνο, όπου αυτός δέχεται μόνο ότι τον συμφέρει να βλέπει. Ακούω γνώμες….!?
Μέρος 2ο
Από το CS του Aliexpress, μου είχαν ζητήσει ένα έγγραφο από τα ΕΛΤΑ, όπου να λέει το αυτονόητο. Τους το έστειλα στο email: AliExpress Customer Service <AEbuyerservice@aliexpress.com> (κρατήστε το γιατί δεν υπάρχει email και εκεί δέχονται και απαντάνε) και η απάντηση που έλαβα…
Dear Customer,
Thank you for contacting AliExpress regarding your order 8151262347274002.
Thanks for your waiting.We checked your document carefully,we are sorry for that we can’t refer that you didn’t receive parcel from document.In this case, your appeal request was rejected.
Thank you for your understanding and cooperation which is highly appreciated and we hope you have a great experience shopping with AliExpress.
Best regards,
AliExpress Customer Care
www.Aliexpress.com
Δεν μπορούν να συσχετίσουν λένε το έγγραφο με την μη παραλαβή του αντικειμένου … ασχολίαστο! Δυστυχώς για άλλη μία φορά κέρδισε η βλακεία τους. Τους υποσχέθηκα λοιπόν κάθε δευτέρα να το ανανεώνω για να μάθουν ΟΛΟΙ πόσο κάτω από το μηδέν IQ έχουν….