Οι παίκτες το τελευταίο διάστημα είναι σίγουρο ότι ανυπομονούν για την νέα γενιά κονσολών. Κρίνοντας από τις τρέχουσες ειδήσεις, τα Xbox Series X και PS5 θα είναι διαθέσιμα τον Οκτώβριο με Νοέμβριο το πρώτο και στο τέλος του Νοεμβρίου το δεύτερο.
Παρόλο που οι δύο κονσόλες έχουν διαφορετικές διαμορφώσεις, όλοι ισχυρίζονται ότι φέρνουν φανταστική απόδοση στο παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένης της εξόδου 4K 120Hz, ανάλυση έως 8K, επιτάχυνση υλικού με παρακολούθηση ακτίνων σε πραγματικό χρόνο, ταχύτητα ανάγνωσης και εγγραφής SSD 2 GB / s + κ.λπ.
Δεδομένου ότι η ονομαστική ταχύτητα SSD του PS5 έχει ξεπεράσει ακόμη και τα 4 GB / s, ορισμένοι παίκτες έχουν μεγάλες ελπίδες για τη βελτίωση του παιχνιδιού που φέρνει.
Ωστόσο, ο Ljubomir Peklar, διευθυντής παιχνιδιών του Ebb Software που ανέπτυξε το “Contempt”, πιστεύει ότι πολλοί άνθρωποι φαίνεται να καυχιόνται για την SSD, αλλά η CPU είναι η πιο σημαντική και είναι “Game Changer”.
Ο Peklar είπε ότι ο λόγος για τον οποίο το “Contempt” δεν προσγειώνεται στο PS4 και το Xbox One είναι ότι θέλουμε το παιχνίδι να τρέχει στα 60 PFS.
Στην πραγματικότητα, αν το σκεφτείτε προσεκτικά, η ανάπτυξη παιχνιδιών κονσόλας φαίνεται να κάνει τα στούντιο με πιο πολλά κίνητρα να έχουν, επειδή πρέπει να ψάξουν βαθιά σε ένα σύνολο υπαρχόντων υλικού για να εξασφαλίσουν μια συνεπή εμπειρία για όλους τους χρήστες της κονσόλας. Αυτό δεν συμβαίνει με την έκδοση του υπολογιστή. Η διαμόρφωση του χρήστη δεν είναι η ίδια. Ίσως το υλικό δεν μπορεί να οδηγηθεί ή το αποτέλεσμα δεν είναι υψηλό.
[signoff]
Πηγή: http://news.mydrivers.com/