Μετάβαση στο περιεχόμενο
32.6 C
Athens
Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2025

Αντι-influencing: Αυτή είναι η νέα τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι νέοι άνθρωποι επηρεάζονται πολύ από το ψηφιακό μάρκετινγκ και αγοράζουν ό,τι διαφημίζεται στα σόσιαλ μίντια. Στο τέλος στο καλάθι αγορών βρίσκονται τα πιο πολυδιαφημισμένα προϊόντα, τα οποία με τον τρόπο που προωθούνται πείθουν τον αγοραστή πως ειδικά αυτά μπορεί να κάνουν τη ζωή του λίγο καλύτερη.

Οι επονομαζόμενοι αντι- influencers αντιτίθενται στην ατελείωτη ροή διαφημίσεων από τους influencers. Δεν διαφημίζουν τα προϊόντα αλλά τουναντίον συμβουλεύουν να μην ξοδεύει κανείς χρήματα σε συγκεκριμένα προϊόντα ομορφιάς, ρουχισμού ή τεχνολογίας, τα οποία πιστεύουν πως δεν αξίζουν. Βίντεο με το hashtag #deinfluencing διαδίδονται όλο και πιο πολύ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά στο Tiktok. Βδομάδα τη βδομάδα οι προβολές αυτών των βίντεο, τα οποία προέρχονται συχνά από αγγλόφωνες χώρες, αυξάνονται. Στο μεταξύ υπάρχουν και αντίστοιχα γερμανόφωνα βίντεο.

Η αντί influencer Γερμανίδα Βίτα Βιρτ

Η Βίτα Βιρτ είναι η πρώτη δημιουργός περιεχομένου στη Γερμανία που ξεκίνησε αυτή τη τάση. Σύμφωνα με την ίδια, για παράδειγμα δύο προϊόντα μακιγιάζ μιας πολυτελούς εταιρείας ομορφιάς είναι υπερτιμημένα. «Το ένα κοστίζει 40 ευρώ, σίγουρα δεν χρειάζεται να το αγοράσεις, ειδικά αν είσαι νέος και παίρνεις μόνο ένα χαρτζιλίκι», λέει η 27χρονη μιλώντας στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων. Οι δημοσιεύσεις της για προϊόντα αισθητικής είχαν περίπου 55.000 προβολές μέχρι τέλος Φεβρουαρίου. Η Βιρτ μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει καμία χορηγία και δεν πληρώνεται για τα προϊόντα στα οποία αναφέρεται, καθώς αυτό αποτελεί ένα χόμπι για την ίδια.

Οι περισσότεροι influencers ωστόσο χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να λανσάρουν διάφορα προϊόντα ή και υπηρεσίες από εταιρείες με το αντίστοιχο χρηματικό αντίτιμο. Είναι υποχρεωμένοι τότε να αναφέρουν ότι το βίντεο αποτελεί προϊόν διαφήμισης. Από την άλλη πλευρά οι ακόλουθοι και οι φαν παρακολουθούν λεπτομερώς τη ζωή των αγαπημένων τους influencers χωρίς να ενοχλούνται από το γεγονός ότι είναι διαφημιστικό προϊόν. Παρόλα αυτά οι καλοπροαίρετες αναφορές στα προϊόντα μπορεί να εκληφθούν ως μη ειλικρινείς, κι αυτό είναι ένα πρόβλημα για ένα χώρο που θέλει να εμφανίζεται αυθεντικός.

Ατελείωτη διαφημιστική ροή στα σόσιαλ μίντια
Οι καταναλωτές του Tiktok και του Instagram είναι «υπερφορτωμένοι με προτάσεις προϊόντων σε καθημερινή βάση και αυτό καταντάει πραγματικά βαρετό», εξηγεί η ειδική στο σόσιαλ μίντια μάρκετινγκ, Αν-Κατρίν Σμιτς, η οποία με την ομάδα της συμβουλεύει εταιρείες και μιντιακούς ομίλους. Βλέπει το αντι-influencing ως μια σημαντική τάση, η οποία ήρθε για να μείνει. “Οι καλοί influencers έκαναν πάντα ειλικρινείς συστάσεις εκτός της διαφημιστικής τους συνεργασίας. Επομένως, είναι λογικό να μιλούν με ειλικρίνεια και όταν τα brands ή τα προϊόντα δεν εκπληρώνουν αυτό που υπόσχονται. Πολλοί έχουν καταλάβει πως η αυθεντικότητα και η πιστή κοινότητα λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή τους μακροπρόθεσμα από ό,τι η όσο το δυνατόν περισσότερη διαφήμιση”.

Διαβάστε περισσότερα στην Deutsche Welle

ΠΗΓΗ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το iPhone στη μεγαλύτερη αλλαγή στα χρονικά! Το νέο design

Λίγοι μήνες έμειναν μέχρι η Apple να παρουσιάσει τη νέα οικογένεια των iPhone 17, ωστόσο πηγές της βιομηχανίας μιλούν ήδη για ένα χρονοδιάγραμμα τριών...

Η Microsoft αναβιώνει τον κλασικό MS-DOS Editor ως εφαρμογή ανοιχτού κώδικα για όλες τις πλατφόρμες

Η Microsoft κυκλοφόρησε μια σύγχρονη έκδοση του κλασικού MS-DOS Editor, φέρνοντας πίσω ένα κομμάτι της υπολογιστικής ιστορίας που πρωτοεμφανίστηκε στο MS-DOS 5.0 το 1991. Το...

GeForce RTX 5050: Ανακοινώθηκε με 2560 CUDA Cores και τιμή στα $249

Η Nvidia προχώρησε στην ανακοίνωση της Nvidia GeForce RTX 5050 για σταθερούς υπολογιστές, με την κάρτα να έχει ανέβει ήδη στη σελίδα της εταιρείας...

Samsung Galaxy Z Fold7: Διέρρευσε ξανά και στα τρία χρώματα

Τα foldable τηλέφωνα Galaxy της Samsung συνεχίζουν να διαρρέουν ενόψει της κυκλοφορίας τους στις 9 Ιουλίου και η τελευταία πληροφορία προέρχεται από τον Evan...

Google Pixel 10: Τα τελευταία leak προκαλούν πολλά ερωτήματα

Η Google έχει διανύσει μεγάλη απόσταση τα τελευταία χρόνια, εξελίσσοντας τα τηλέφωνά της ώστε να ανταγωνίζονται σοβαρά κολοσσούς της βιομηχανίας όπως η Samsung και...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

“Συλλεκτικά”… PubG Helmet… Ακουστικά! Σε τιμή και Ποιότητα που δεν Πονάει… Τσέπη & Αφτιά? Στα 23,9€ από Ελλάδα & Giveaway

Νομίζω πως ο τίτλος περιγράφει τα μισά από όσα θέλω να πω... Πάντως είτε είσαι Gamer είτε όχι νομίζω ότι κι εσύ είχες καιρό να...

Κάνε Γυαλί, το Αυτοκίνητο σου ΧΩΡΙΣ σπατάλη ΝΕΡΟΥ… Η λύσεις είναι εδώ και είναι “SUPER”

Καλοκαιράκι και η χαρά του "παιδιού" να πλένει, να περιποιείται και να καθαρίζει το αυτοκίνητο του μιας και οι βροχές και οι λάσπες του...

Ο Νέος μου Τυφώνας… “ΤΣΕΠΗΣ”… Σκάβει… με τη ΔΥΝΑΜΗ του ΑΕΡΑ!? Στα 19€ ΚΟΜΠΛΕ!!! Fiizreal Χ5

Είναι μικρά είναι πολύ δυνατά... είναι τα πλέον πολύ γνωστά σε όλους μας Turbo ή Jet Fan's και πλέον μπορείς να τα αποκτήσεις πάρα...

Χτυπάς ΧΘΕΣ… Το Super Ψυγείο της Mudiro που Φτιάχνει και Παγάκια στα 271€ ΚΟΜΠΛΕ Από Ευρώπη

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ "ΠΟΤΕ" ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ!!! Εγώ το χτύπησα από ΤΩΡΑ γιατί δεν ξέρω αν θα μπορέσω να έχω τόσο πολύ καλή τιμή...

Κάνει τα Δύσκολα… Εύκολα! Τραβάει με ΠΑΝΩ από 148km/h Σκούπα “Επαγγελματικού Τύπου” Υγρών & Στερεών Vevor στα 171€ Κομπλέ!!!

Ένα σοβαρό και δυνατό εργαλείο με δύναμη καινοτομίες και ιδιότητες όπως αυτές ακόμη και της άντλησης νερού ή λειτουργία blower, Χωρίς "φρου φρου κι...