Ο Σκλαβενίτης φαίνεται πως αλλάζει εντελώς το παιχνίδι στην αγορά, με τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ να εμφανίζεται έτοιμη ηλεκτρονικά την κατάλληλη στιγμή.
Όπως αναφέρει το eleftherostypos.gr, «κλικ» στους καταναλωτές φαίνεται ότι εξακολουθούν να κάνουν τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, καθώς, παρά το γεγονός ότι η χώρα δεν βρίσκεται σε καθεστώς lockdown, η τάση για αγορές από το Διαδίκτυο εξακολουθεί να υφίσταται. Σύμφωνα με στελέχη του κλάδου, αν και έχει παρατηρηθεί μια κάμψη στις αγορές σε σχέση με την περίοδο της καραντίνας, τα e-supermarkets τρέχουν με ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 13% και οι πωλήσεις τους εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν το 2021 τα 230 εκατ. ευρώ έναντι 46,7 εκατ. ευρώ το 2019 και 163,8 εκατ. ευρώ το 2020.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε πριν από λίγες ημέρες στη δημοσιότητα η Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ εκτινάχθηκε κατά 117% στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, ενώ ειδικά το τρίτο τρίμηνο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 60% συγκριτικά με το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2020. Μάλιστα, στο α’ εξάμηνο του έτους ο κύκλος εργασιών τους άγγιξε τα 140 εκατ. ευρώ, όταν το 2020 σε ετήσιο επίπεδο είχε διαμορφωθεί στα 163,8 εκατ. ευρώ.
Παρότι η μέση αξία του ηλεκτρονικού «καλαθιού» στο τρίτο τρίμηνο υποχώρησε σε σχέση με τον μέσο όρο του δωδεκαμήνου (78,5 ευρώ), παραμένει ακόμα σε υψηλά επίπεδα, στα 76,3 ευρώ. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα περισσότερα προϊόντα που αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές από τα e-supermarkets είναι νωπά, γεγονός που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη τους στη νέα μέθοδο αγορών.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Ως προς τη σύνθεση του e-καλαθιού, από τα 76,3 ευρώ, τα 25,8 ευρώ αφορούν σε νωπά τρόφιμα, τα 14,6 ευρώ συσκευασμένα τρόφιμα, ενώ 9 ευρώ δαπανώνται για είδη καθαρισμού σπιτιού και χαρτικά, 8,6 ευρώ για ποτά και αναψυκτικά και 18,3 ευρώ για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες.
Σχετικά με τις κατηγορίες προϊόντων, τα οποία παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση σε αξία στο τρίτο τρίμηνο του 2021, είναι τα είδη για κατοικίδια (108%), τα προϊόντα αρτοποιίας (70%), τα καλλυντικά και είδη περιποίησης (69%), αλλά και τα ποτά και τα αναψυκτικά (65%).
Η επένδυση του Σκλαβενίτη
«Ορόσημο» για τον κλάδο αποτέλεσε, αναμφίβολα, η είσοδος της αλυσίδας Σκλαβενίτης στην ψηφιακή εποχή τον Ιανουάριο του 2020 εξυπηρετώντας αρχικά την περιοχή της Αθήνας και στη συνέχεια επεκτάθηκε και στη Λάρισα. Πριν από λίγες ημέρες, το sklavenitis.gr ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε τη λειτουργία του και στην Πάτρα. Με περισσότερους από 13.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης, το ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket καλύπτει πλήρως την αχαϊκή πρωτεύουσα και τις γύρω περιοχές, ενώ οι τιμές των προϊόντων του είναι ίδιες με αυτές στα φυσικά καταστήματα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας και η πληρωμή γίνεται με όλους τους τρόπους που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρίας. Παράλληλα, η αλυσίδα επικεντρώνει τις προσπάθειές της στην επέκταση του διαδικτυακού της καταστήματος και σε άλλες πόλεις, με τον επόμενο σταθμό της να είναι πιθανότατα η Θεσσαλονίκη.
Βέβαια, εκτός από το eMarket, η Σκλαβενίτης διατηρεί τη συνεργασία της με την εταιρία efood σε ό,τι αφορά την παραγγελιοληψία και όχι τη διανομή των προϊόντων, παρέχοντας στους καταναλωτές της τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια ποικιλία 5.500 κωδικών τα προϊόντα που επιθυμούν, με ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 30 ευρώ.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman