Απίστευτο: Το τσάι μπορεί να μειώσει κατά 50% τον κίνδυνο καρδιακής νόσου

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι καρδιακές παθήσεις είναι ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς για τη γενική μας υγεία.

Και ενώ διατροφή και άσκηση είναι ασπίδα για καρδιακά προβλήματα, έρευνα έχει δείξει ότι υπάρχει επίσης ένα ρόφημα που μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά περισσότερο από 50%, εάν το πίνετε τακτικά.

τσάι

Το τσάι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο θανατηφόρας καρδιακής νόσου κατά 56%

Σε μια μελέτη του 2020 που δημοσιεύθηκε στο European Journal of Preventive Cardiology, μια ομάδα ερευνητών από την Κινεζική Ακαδημία Ιατρικών Επιστημών ανέλυσε δεδομένα από 100.902 συμμετέχοντες χωρίς ιστορικό καρδιακής προσβολής, καρκίνου, ή εγκεφαλικού επεισοδίου. Στη συνέχεια τους χώρισαν σε δύο κατηγορίες:

  1. συνήθεις πότες τσαγιού, εάν κατανάλωναν το ρόφημα τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα
  2. μη συνήθεις, ή καθόλου πότες τσαγιού, εάν το έπιναν λιγότερο συχνά

Μετά από μια περίοδο παρακολούθησης 7,3 ετών κατά μέσο όρο, διαπίστωσαν ότι, σε σύγκριση με την ομάδα που δεν έπινε τσάι, όσοι το έπιναν τακτικά είχαν:

  • 20% μειωμένο κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού
  • 22% μειωμένο κίνδυνο θανατηφόρας καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού
  • 15% μειωμένο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία

Στη συνέχεια, οι ερευνητές ανέλυσαν ένα υποσύνολο 14.081 συμμετεχόντων με δύο έρευνες σε διαφορετικές χρονικές στιγμές σε εύρος 8 ετών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες που διατήρησαν τη συνήθεια να πίνουν τσάι καθ’ όλη τη διάρκεια της μελέτης είχαν ακόμη πιο σημαντικά οφέλη για την υγεία σε σύγκριση με εκείνους που δεν έπιναν τακτικά τσάι, όπως:

  • 39% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού
  • 56% χαμηλότερο κίνδυνο θανατηφόρας καρδιακής πάθησης και εγκεφαλικού επεισοδίου
  • μείωση του κινδύνου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία κατά 29%

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μια συνεχής συνήθεια κατανάλωσης τσαγιού θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι υπάρχει συσχέτιση μεταξύ της κατανάλωσης τσαγιού τόσο με τον μειωμένο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, όσο και με τον κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.

Διαπίστωσαν, επίσης, ότι όσοι έπιναν τακτικά τσάι ανέπτυξαν καρδιακή νόσο, ή εγκεφαλικό 1,41 χρόνια αργότερα και έζησαν 1,26 χρόνια περισσότερο από τους συμμετέχοντες στην ομάδα που δεν έπιναν τακτικά τσάι.

“Οι προστατευτικές επιδράσεις του τσαγιού ήταν πιο έντονες στην ομάδα που έπινε τακτικά και διαρκώς τσάι”, δήλωσε ο δρ. Dongfeng Gu, ανώτερος συγγραφέας της μελέτης. «Οι κύριες βιοδραστικές ενώσεις του τσαγιού, δηλαδή οι πολυφαινόλες, δεν αποθηκεύονται στον οργανισμό μακροπρόθεσμα. Επομένως, η τακτική κατανάλωση τσαγιού για παρατεταμένη περίοδο μπορεί να είναι απαραίτητη για επαρκή καρδιοπροστατευτική δράση».

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Το πράσινο τσάι μπορεί να έχει μεγαλύτερη επίδραση στα οφέλη για την υγεία από το μαύρο τσάι

Τα οφέλη για την υγεία δεν είναι ίδια για όλα τα είδη τσαγιού. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού συσχετίστηκε με 25% χαμηλότερο κίνδυνο τυχαίας καρδιακής νόσου ή εγκεφαλικού, θανατηφόρου καρδιακής νόσου, ή εγκεφαλικού και θανάτου από οποιαδήποτε αιτία, ενώ δεν βρέθηκε συσχέτιση για όσους έπιναν μαύρο τσάι.

“Στον πληθυσμό της μελέτης μας, το 49% όσων έπιναν τσάι τακτικά, προτιμούσαν πιο συχνά πράσινο τσάι, ενώ μόνο το 8% προτιμούσε μαύρο τσάι”, είπε ο δρ. Gu, σημειώνοντας ότι το πράσινο τσάι προτιμάται συνήθως στον πληθυσμό της Ανατολικής Ασίας που συμμετείχε στην μελέτη. “Η μικρή αναλογία όσων πίνουν τακτικά μαύρο τσάι κάνει πιο δύσκολη την εξακρίβωση ισχυρών συσχετισμών, αλλά τα ευρήματά μας υποδηλώνουν μια διαφορετική επίδραση μεταξύ των τύπων τσαγιού”.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, μπορεί να υπάρχουν δύο λόγοι γι’ αυτό:

  1. Πρώτον, ενώ το πράσινο τσάι είναι γεμάτο με πολυφαινόλες που προστατεύουν από καρδιακές παθήσεις και άλλους παράγοντες κινδύνου, όπως η υπέρταση και η δυσλιπιδαιμία, η διαδικασία ζύμωσης που χρησιμοποιείται στην παραγωγή μαύρου τσαγιού οξειδώνει τις ενώσεις και μπορεί να τις καταστήσει λιγότερο αποτελεσματικές.
  2. Το μαύρο τσάι σερβίρεται επίσης συχνά με γάλα, το οποίο προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να ακυρώσει τα οφέλη του ροφήματος για την καρδιά.

[signoff]

 

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

4 Φορές Μεγαλύτερη Αυτονομία στο Power Station μου!? Με Expansion Battery B1000 και Allpowers Ναι! Στα 449€ από Ευρώπη (βίντεο)

Ήθελα πολύ καιρό να φτιάξω κι ένα 2o Setup... με τα πολύ δυνατά σε χαρακτηριστικά και δυνατότητες Allpowers R1500 και 2500. Τα οποία καλύπτουν τις ενεργειακές...

Νόμιμος (Χωρίς Άδεια) Ασύρματος Με ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ Κάλυψη για ΟΛΟΥΣ!? 2 Τεμάχια ΜΑΖΙ… ALERVITES Baofeng AT1 POC 4G… Στα 79€ ΚΟΜΠΛΕ (βίντεο)

Είναι POC (Press Over Cellular) χρησιμοποιεί το δίκτυο κινητής 4G κι είναι απόλυτα νόμιμος για όλους μας... Μπορείς και μιλάς από την μια άκρη της...

Η κρυφή λειτουργία του iPhone που καταπολεμά τη ναυτία από την κίνηση – Πώς λειτουργεί

Όσοι ταξιδεύουν συχνά με το μετρό, το αυτοκίνητο ή άλλα μέσα μεταφοράς μπορεί να έχουν παρατηρήσει ένα παράξενο φαινόμενο: μικρές κουκκίδες να κινούνται στις άκρες της οθόνης ενός...

Τα iPhone 18 Pro και Pro Max έρχονται σε ένα μήνα με “απλησίαστη” τιμή!

Τα iPhone 18 Pro, iPhone 18 Pro Max και iPhone Ultra αναμένεται να παρουσιαστούν τον επόμενο μήνα από την Apple, με τον Mark Gurman...

Ανέπαφες πληρωμές εκτός λειτουργίας σε κινεζικά Xiaomi, Vivo, Oppo και OnePlus έπειτα από update των Play Services

Μια ενημέρωση των Play Services μπλόκαρε σιωπηλά τις ανέπαφες πληρωμές στα κινητά με κινεζική ROM, αφήνοντας κατόχους Xiaomi, Vivo, Oppo και OnePlus να το...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

4 Φορές Μεγαλύτερη Αυτονομία στο Power Station μου!? Με Expansion Battery B1000 και Allpowers Ναι! Στα 449€ από Ευρώπη (βίντεο)

Ήθελα πολύ καιρό να φτιάξω κι ένα 2o Setup... με τα πολύ δυνατά σε χαρακτηριστικά και δυνατότητες Allpowers R1500 και 2500. Τα οποία καλύπτουν τις ενεργειακές...

Νόμιμος (Χωρίς Άδεια) Ασύρματος Με ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ Κάλυψη για ΟΛΟΥΣ!? 2 Τεμάχια ΜΑΖΙ… ALERVITES Baofeng AT1 POC 4G… Στα 79€ ΚΟΜΠΛΕ (βίντεο)

Είναι POC (Press Over Cellular) χρησιμοποιεί το δίκτυο κινητής 4G κι είναι απόλυτα νόμιμος για όλους μας... Μπορείς και μιλάς από την μια άκρη της...

To πιο Full και “ΚΑΛΥΤΕΡΟ” SUP του 2026!? Ένα ΤΕΡΑΣ με προδιαγραφή βάρους 230 κιλών… είναι 3,50 μέτρα και “σκίζει”… στα 172€ κομπλέ! (Βίντεο)

Μου Ζητήσατε το πιο Ψαγμένο και Full Sup για το 2026... Και Είναι απίστευτα ποιοτικό, γρήγορο και σταθερό χάρις στα 3 Fin's και το "τεράστιο"...

Πάντα ΜΑΖΙ!!! Με 4 ενσωματωμένα καλώδια και 20000mah. Το Power Bank Που θα λατρέψεις! Στα 29€ ΚΟΜΠΛΕ Από ΕΛΛΑΔΑ…Charmast W2065 (Video & Giveaway)

Σίγουρα είναι από τα πιο απαραίτητα πράγματα που πρέπει να έχεις μαζί σου. Προσωπικά λατρεύω τέτοια power banks με ενσωματωμένα καλώδια γιατί πραγματικά μου λύνουν...

Το Απίθανο “Μικρομέγαλο” Ψυγείο των 21Lt πιάνει -30° C και “κοκαλώνει” τα ΠΑΝΤΑ. Στα 122€ ΚΟΜΠΛΕ και με 3 δόσεις Klarna!!! Foursun 21lt...

Δεν θα πω πολλά εδώ γιατί θα ακούσεις αρκετά χρήσιμα που θα σε προστατεύσουν στο βίντεο... είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που το κάνει ακόμη...