Οι αξιολογήσεις είναι ένας αξιόπιστος τρόπος για να διαπιστώσετε εάν ένα προϊόν που σκέφτεστε να αγοράσετε αξίζει τα χρήματα του ή πιο είναι το σωστό πράγμα που πρέπει να αγοράσετε για τις ανάγκες σας. Ωστόσο, η Apple έχει για κάποιο άγνωστο λόγο αποφάσισε να αφαιρέσει όλες τις κριτικές πελατών από το online κατάστημα της.
Όπως αναφέρει η AppleInsider, η κατάργηση της ενότητας “Αξιολογήσεις & Κριτικές” του ηλεκτρονικού καταστήματος της Apple πραγματοποιήθηκε στις 17 Νοεμβρίου χωρίς καμία προειδοποίηση ή παραδοχή από την Apple. Η αλλαγή σημαίνει ότι όποιος περιηγηθεί στον ιστότοπο της Apple, δεν θα μπορεί πλέον να δει τι λένε οι άλλοι για ένα προϊόν. Τις πληροφορίες αυτές θα πρέπει να τις βρει αλλού.
Εάν αυτό συνέβαινε μόνο σ’ ένα ιστότοπο της Apple, τότε θα μπορούσε να θεωρηθεί λάθος, αλλά οι αξιολογήσεις απομακρύνθηκαν σε διαφορετικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Αυστραλίας. Σαφώς η Apple αποφάσισε ότι το ηλεκτρονικό της κατάστημα είναι καλύτερο χωρίς σχόλια πελατών για κάποιο λόγο. Εναλλακτικά, το σύστημα ανατροφοδότησης πελατών αναθεωρείται και η Apple αποφασίζει να μην περιμένει να αφαιρέσει το υπάρχον σύστημα.
Μέχρις ότου η Apple επιλέξει να σχολιάσει δημοσίως τι έγινε, δεν γνωρίζουμε γιατί έχουν εξαφανιστεί οι κριτικές. Η Apple δεν ήταν ντροπαλή για να αφήσει στο παρελθόν εξαιρετικά αρνητικές κριτικές και αξιολογήσεις στο κατάστημά της, γεγονός που καθιστά ακόμα πιο ασυνήθιστη αυτή την απόφαση. Βρισκόμαστε επίσης στην πιο πολυσύχναστη περίοδο εμπορικών συναλλαγών του έτους και οι πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος της Apple έχουν χάσει μια σημαντική πηγή πληροφοριών, όταν θέλουν ν’ αποφασίσουν τι να αγοράσουν.
Αν σχεδιάζετε να αγοράσετε οτιδήποτε από την Apple κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, φροντίστε να ψάξετε αλλού για κριτικές πελατών πριν χτυπήσετε το κουμπί αγοράς.
[signoff]