Για τη Blizzard, το ν’ αναπτύσσουν ενεργά νέα παιχνίδια, είναι ο πιο άμεσος τρόπος για να αυξήσουν τα έσοδά τους.
Πρόσφατα, ο πρόεδρος της Blizzard, Allen Brack, δήλωσε σε συνέντευξή του στα ΜΜΕ, ότι η Blizzard αναπτύσσει μια νέα IP και θα συνεχίσει να αναπτύσσει παιχνίδια στο PC και θα συνεχίσει να ακολουθεί την ίδια διαδρομή.
Ο Allen Brack δήλωσε ότι έχει επί του παρόντος, sequel παιχνιδιών ν’αναπτύξει, για διαφορετικές πλατφόρμες και ότι ο συνολικός αριθμός των παιχνιδιών που είναι για σχεδίαση σε διαφορετικές πλατφόρμες σήμερα, είναι ο υψηλότερος των τελευταίων χρόνων.
Στο Blizzard Carnival πέρυσι, η Blizzard ανακοίνωσε ότι το νέο παιχνίδι στα κινητά “Diablo: Immortal”, προκάλεσε μια ισχυρή ανάκαμψη των παικτών. Ο Allen Brack εξήγησε ότι θα κάνουν αναπόφευκτα και λάθη. Πιστεύει όμως ότι όταν κάνουν λάθη, θα μάθουν από αυτά τα λάθη και θα σκεφτούν πώς να τα διορθώσουν και να επιτύχουν το καλύτερο.
Σύμφωνα με την Blizzard, υπάρχουν ποικίλα παιχνίδια που αναπτύσσονται εσωτερικά κάθε χρόνο, αλλά στο τέλος, μόνο το 50% μπορεί να οριστικοποιηθεί και να επιμείνει. Έτσι, τα μισά από τα παιχνίδια έχουν φύγει κατά τη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης και οι παίκτες μπορεί να μην γνωρίζουν καθόλου το παιχνίδι.
[signoff]