Η BuzzFeed, η εταιρεία διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης που βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης μετά το κλείσιμο της ειδησεογραφικής της δραστηριότητας τον περασμένο μήνα, δήλωσε ότι σημειώνει πρόοδο στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι «χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να καινοτομήσει γύρω από νέες μορφές περιεχομένου».Οι αναγνώστες ξόδεψαν 40% περισσότερο χρόνο με τα κουίζ της που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη από ό,τι τα παραδοσιακά, δήλωσε η εταιρεία σε ένα διαδικτυακό φόρουμ επενδυτών την Πέμπτη. To Influencer, ένα παιχνίδι τύπου κουίζ που βασίζεται σε ένα chatbot, συγκεντρώνει τέσσερις φορές περισσότερους χρήστες από τα ”συνήθη” κουίζ.
Με φόντο την ανακοίνωση αυτή, οι μετοχές της BuzzFeed σημείωσαν ράλι άνω του 7%.
Το BuzzFeed συγκέντρωσε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές στις αρχές της δεκαετίας του 2010, καθώς εκμεταλλεύτηκε την «έκρηξη» των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook και το Twitter για τη διανομή περιεχομένου του.
Ωστόσο η ιστοσελίδα -που για αρκετά χρόνια θεωρούνταν κορυφαίος πάροχος viral ειδήσεων αντιμετώπιζοντας σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, ανακοίνωσε προ μηνός οτι θα μεταδίδει μέσω της Huffington Post.