Αν και είναι κάτι που το έχουμε αναφέρει και παλιότερα, η εταιρεία Cosmote εξέδωσε και νέα επίσημη ανακοίνωση για το οριστικό τέλος σε παροχές πολλών κινητών που κυκλοφορούν ακόμα στην αγορά.
Μαρούσι, 21 Αυγούστου 2021
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Στο πλαίσιο αναβάθμισης του δικτύου κινητής της και με στόχο την απελευθέρωση φάσματος ώστε να αξιοποιηθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση των δικτύων COSMOTE 4G και 5G, η COSMOTE ΑΕ ανακοινώνει τη σταδιακή κατάργηση του δικτύου 3G. Μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες λειτουργίας, θα αρχίσει η σταδιακή απόσυρσή του δικτύου 3G, από 21 Σεπτεμβρίου μέχρι το τέλος του 2021, όπου η πρόσβαση στο internet μέσω δικτύου κινητής θα γίνεται πλέον αποκλειστικά μέσα από τα προηγμένα δίκτυα 4G και 5G. Οι υπηρεσίες φωνής δεν επηρεάζονται και θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κανονικά.
H πρόσβαση στο Internet μέσω του δικτύου κινητής, θα γίνεται πλέον μόνο από συσκευές που υποστηρίζουν δίκτυο 4G ή 5G, με κάρτες τεχνολογίας U-SIM. Η COSMOTE έχει φροντίσει ώστε όλοι οι συνδρομητές της που χρησιμοποιούν κάρτα SIM παλαιάς τεχνολογίας, να μπορούν να την αντικαταστήσουν άμεσα και δωρεάν σε ένα κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Στα ίδια σημεία, οι συνδρομητές μπορούν επίσης να ελέγξουν εάν η συσκευή τους υποστηρίζει αποκλειστικά υπηρεσίες 3G και, εφόσον το επιθυμούν, να την αντικαταστήσουν επιλέγοντας μέσα από μια ευρεία γκάμα συσκευών 4G και 5G. Ο έλεγχος της κάρτας SIM ή/και της συσκευής μπορεί επίσης να γίνει και τηλεφωνικά στο 13888 για ιδιώτες και στο 13818 για επιχειρήσεις.
Επίσης, από την ίδια ημερομηνία, λόγω της διακοπής των υπηρεσιών 3G, τροποποιούνται οι Γενικοί Όροι Υπηρεσιών Παροχής Υπηρεσιών COSMOTE για συνδρομητές συμβολαίου και Καρτοκινητής Τηλεφωνίας, οι Ειδικοί Όροι Υπηρεσιών Κινητής και οι Όροι Ανοικτού Διαδικτύου.
Οι συνδρομητές Συμβολαίου και Καρτοσυμβολαίου που επηρεάζονται από την διακοπή του δικτύου 3G έχουν δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασής τους εντός δύο (2) μηνών από την ανωτέρω ημερομηνία (εξαιρουμένων τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευής ή τερματικού εξοπλισμού ή οποιασδήποτε άλλης επιδότησης/έκπτωσης ή προσφοράς σύμφωνα με τους προ της τροποποίησης όρους της σύμβασης των συνδρομητών), ενώ οι συνδρομητές καρτοκινητής εντός τριάντα ημερών από την ανωτέρω ημερομηνία.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE (13888 για οικιακούς πελάτες με χρέωση 0,19€/κλήση από κινητό COSMOTE, 13818 για εταιρικούς πελάτες χωρίς χρέωση από κινητό COSMOTE) ή επισκεφθείτε το δίκτυο καταστημάτων COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Η χρέωση για κλήσεις προς τους αριθμούς 13888 και 13818 από άλλα δίκτυα γίνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του παρόχου του καλούντος.
[signoff]