8.6 C
Athens
Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2024

Διαδικτυακές αγορές: Και μετά το άνοιγμα των μαγαζιών, οι Έλληνες αγοράζουν από τον υπολογιστή τους

Στο σύνολο του Μαΐου (εβδομάδα 18 έως 22) ο ρυθμός ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν 107%.

Tην ανοδική του πορεία ακόμα και μετά την λήξη της καραντίνας την οποία ακολούθησε και το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων, συνεχίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) την οποία διενήργησε με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group, με την λήξη της καραντίνας οι καταναλωτές δεν επέστρεψαν αυτόματα στο φυσικό δίκτυο των καταστημάτων, αλλά συνέχισαν να αγοράζουν online, δείχνοντας αυξημένη εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό κανάλι.

Μάλιστα το ηλεκτρονικό εμπόριο όχι απλά δεν επέστρεψε στους «φυσιολογικούς» ρυθμούς ανάπτυξης του 25% ετησίως αλλά στο σύνολο του Μαΐου (εβδομάδα 18 έως 22) ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 107% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και παραπάνω από τετραπλάσιος από την αρχή του 2020.

Ωστόσο το διάστημα 18 έως 31 Μαΐου καταγράφηκε μία επιβράδυνση του αναπτυξιακού ρυθμού, που λογικά αποδίδεται στην λειτουργία και των εμπορικών κέντρων αλλά και στον σχετικά καλό καιρό που επικράτησε στη χώρα μας.

Να σημειωθεί ότι τα στοιχεία για την έρευνα αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.

 

[signoff]

 

Πηγή: https://www.insider.gr/

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο