Σε έκτακτη ανακοίνωση προχώρησαν τα Lidl, κάνοντας λόγο για δύο τρόφιμα, στα οποία η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη σημασία για την καλύτερη δυνατή ποιότητα.
H νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς, που παράλληλα προχωρά σε νέες προσκλήσεις, προσκαλεί τους καταναλωτές να γνωρίσουν τεκμηριωμένες αλήθειες για το συσκευασμένο κρέας και ψάρι.
Με ποιο τρόπο προωθεί η εταιρεία το κρέας και το ψάρι της
Με βασικό όχημα μια σειρά ταινιών και πρωταγωνιστές το ψάρι και το κρέας, η Lidl Ελλάς τεκμηριώνει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των συσκευασμένων νωπών κρεάτων και ψαρικών που διαθέτει στα καταστήματά της, αναφερόμενη στις έννοιες της ποιότητας, της φρεσκάδας, της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, καθώς και των συστηματικών και αυστηρών ελέγχων.
Από την επιλογή των παραγωγών έως και τη στιγμή που ο καταναλωτής επιλέγει το προϊόν, κάθε κομμάτι κρέατος και κάθε φρέσκο ψάρι από τα Lidl έχει ποιότητα που αξίζει.
Η αφήγηση της κεντρικής ιδέας εστιάζει στο φαγητό αναλύοντας το ταξίδι που κάνει κάθε κομμάτι κρέας και κάθε φρέσκο ψάρι πριν φτάσει στο τραπέζι μας. Όλη αυτή η αφήγηση γίνεται με έναν ατμοσφαιρικό τρόπο, ο οποίος παρουσιάζει το φαγητό με μια καλλιτεχνική απόδοση ώστε να στηρίξει απόλυτα το βασικό μήνυμα «παίρνουμε το φρέσκο κρέας και το φρέσκο ψάρι στα σοβαρά».
Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, με στόχο να μεταφέρει περαιτέρω τεκμηριωμένη γνώση και να απαντήσει σε απορίες του καταναλωτικού κοινού για την πρώτη ύλη του κρέατος και ψαριού σε όλα τα στάδια, από την αγορά ως το τελικό πιάτο.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Την καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Cream, ενώ την παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών υλοποίησε η Picky Productions σε σκηνοθεσία Danny & Loco και την παραγωγή του still content έχει επιμεληθεί ο φωτογράφος Παντελής Ζερβός.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman