Το Cyberpunk 2077 της CD Projekt RED είχε, λιγότερο από το ιδανικό λανσάρισμα στα τέλη του περασμένου έτους. Σοβαρά προβλήματα απόδοσης στις κονσόλες τελευταίας γενιάς, όπως το Playstation 4 και το Xbox One, ήταν μέρος του προβλήματος. Ωστόσο, οι κριτικοί και οι χρήστες επεσήμαναν επίσης ότι πολλά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού – όπως το AI του παιχνιδιού – ήταν ανεπαρκώς ανεπτυγμένα ή σπασμένα.
Ο Modder cortlong50 θεώρησε ότι το σύστημα μάχης του Cyberpunk θα μπορούσε επίσης να αλλάξει λιγάκι. Ως έχει, στην κλιμάκωση επιπέδου, έχουμε τα υψηλότερα επίπεδα NPC να μπορούν να απορροφήσουν ολόκληρα κλιπ πυρομαχικών. Το ίδιο ισχύει και για τον παίκτη, όταν επιτίθεται εναντίον αντιπάλων χαμηλότερης βαθμίδας.
Όταν ανεβαίνετε ενάντια σε εχθρούς υψηλής ισχύος, πολλές φορές μόνο οι χειροβομβίδες και η χρήση κυνηγετικών όπλων συχνά αποτυγχάνουν να ολοκληρώσουν τη δουλειά. Για να εξουδετερωθεί αυτό, το mod του cortlong50 ορίζει όλα τα NPC – και την υγεία του παίκτη, στο 100 και εξαλείφει την κλιμάκωση της υγείας στο επίπεδο ισοπέδωσης. Αυτό σημαίνει ότι τα NPC θα πεθάνουν πολύ πιο γρήγορα, αλλά είναι επίσης και πολύ πιο εύκολο για τον παίκτη να πεθάνει.
Το mod είναι ακόμα σε έκδοση beta. Ωστόσο, θα μπορούσε να προσφέρει έναν καλό λόγο να επιστρέψετε στο Cyberpunk, για πιο δυναμικές συγκρούσεις.
[signoff]