Παρ’ ότι τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ μπορούν να δεχθούν τις παραγγελίες 24ώρες το 24ωρο επτά ημέρες την εβδομάδα, οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν να κάνουν τις παραγγελίες τους την πρώτη εργάσιμη ημέρα της εβδομάδας και συγκεκριμένα μεταξύ 11:00-12:00 το πρωί. Αυτό προκύπτει από σχετικό Report της Convert Group σύμφωνα με το οποίο το τρίτο τρίμηνο οι πωλήσεις στο Online κανάλι των Super Market κατέγραψαν αύξηση 60% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020 και σε επίπεδο εννεαμήνου ανάπτυξη +117%.
Ποιες όμως κατηγορίες σημείωσαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη; Τα προϊόντα για τα κατοικίδια (+108%) ήταν η κατηγορία που σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων της και ακολούθησαν τα προϊόντα αρτοποιίας (+70%), τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης (+69%), τα ποτά και αναψυκτικά (+65%), τα χαρτικά και τα είδη καθαρισμού (+61%), τα συσκευασμένα και τα κατεψυγμένα τρόφιμα (+57%), τα προϊόντα περιποίησης και τα τρόφιμα για βρέφη και παιδιά (+47%). Όμως η κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, οι πωλήσεις της οποίας αυξήθηκαν κατά 58%, ήταν αυτή που συνέβαλε κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες στη συνολική ανάπτυξη των e-πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο.
Όμως παρά την ανάπτυξη του συνολικού τζίρου των e-πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ η μέση απόδειξη αλλά και το μέσο καλάθι έχει μειωθεί σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν. Σύμφωνα με την έρευνα της Convert Group ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, σχεδόν 2 τεμάχια λιγότερα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν, ενώ ξόδεψε 76,30 ευρώ (με το ΦΠΑ), από 78,7 ευρώ που είχε ξοδέψει το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και 77,6 ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2020.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Από τα 76,3 ευρώ που ξόδεψε ο e-καταναλωτής τα 25,8 ευρώ κατευθύνθηκαν για την αγορά 13,8 φρέσκων τροφίμων, τα 14,6 ευρώ για 7,9 τεμάχια τυποποιημένων τροφίμων, τα 9 ευρώ για την αγορά 3,3 προϊόντων καθαριότητας και χαρτικών, τα 8,6 ευρώ στην αγορά 4,3 τεμαχίων από την κατηγορία ποτά, νερό και αναψυκτικά και τα 18,3 ευρώ για 7,1 προϊόντα των υπόλοιπων κατηγοριών.
Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops παραμένουν πρώτα στην προτίμηση όμως έχασαν 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) προς όφελος των tablets και των smartphones.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman