Με τον κλάδο των telecoms να βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας το τελευταίο χρονικό διάστημα, η Forthnet, ως κορυφαίος πάροχος οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στη χώρα, θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς “παίκτες” στη σκακιέρα των εξελίξεων που αναμένεται να επιταχυνθούν προσεχώς, τόσο στην αγορά των τηλεπικοινωνιών όσο και στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης. Στο πλαίσιο αυτό, ο Γρηγόρης Τσουγκριάνης, Consumer Services & Business Development Executive Director της Forthnet μιλά στο Capital.gr για τις εξελίξεις στο χώρο της οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας, αλλά και για τις νέες υπηρεσίες της Forthnet προς τους καταναλωτές.
Η Forthnet, παρά το γεγονός ότι βρίσκεται σε μία πολύ σημαντική περίοδο, καθώς επίκειται συμφωνία των τεσσάρων πιστωτριών τραπεζών με επενδυτή, “συνεχίζει απρόσκοπτα τη δραστηριότητά της, επικεντρωμένη στη βελτίωση της ποιότητας ζωής της οικογένειας, είτε με υπηρεσίες, είτε με υποδομές”, αναφέρει ο κ. Τσουγκριάνης. “Για την εταιρεία μας, αποτελεί στρατηγική επιλογή η συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας στον κλάδο της ψυχαγωγίας και επικοινωνίας με καινοτόμες υπηρεσίες. Αυτές οι ανάγκες συνεχώς αλλάζουν και το business development της εταιρείας μας εστιάζει στη βελτίωση της ζωής της οικογένειας μέσω υπηρεσιών και όπου χρειάζεται μέσω υποδομών. Ξέρουμε το Internet και την ψυχαγωγία και πώς να τα εξελίσσουμε για να ικανοποιούμε τον πελάτη. Εδώ και 25 χρόνια, χιλιάδες καταναλωτές επιλέγουν την εταιρεία μας, καθώς πέρα από το καλύτερο αποκλειστικό περιεχόμενο, εισάγουμε πάντα πρώτοι μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, που προσφέρουν μοναδική εμπειρία θέασης”, επισημαίνει.
Όπως σημειώνει, η Forthnet έφερε πρώτη στην Ελλάδα το High Definition, την υπηρεσία Nova Multiview, εισήγαγε πρώτη τις συνδυαστικές υπηρεσίες προσφέροντας με την υπηρεσία Nova3Play σταθερή τηλεφωνία, internet και συνδρομητική τηλεόραση σε ένα λογαριασμό πετυχαίνοντας έτει να διευρύνει την αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης. “Με την υπηρεσία Nova GO δώσαμε στους συνδρομητές μας την δυνατότητα να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους πρόγραμμα όπου και αν βρίσκονται μέσω laptop, smartphone ή tablet, ενώ με το Nova On Demand μπορούν να παρακολουθήσουν ταινίες, σειρές, ντοκιμαντέρ και παιδικά προγράμματα όποτε εκείνοι θέλουν”, τονίζει.
Την ίδια στιγμή η Forthnet εισήλθε και στην αγορά της ενέργειας. “Είναι μια αγορά που δημιουργεί ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης, μέσα από την υπηρεσία Nova Energy, με εμφανές και διακριτό όφελος για τον καταναλωτή. Πάντοτε εξετάζουμε και διερευνούμε κάθε δραστηριότητα στην οποία μπορούμε να εισέλθουμε και που μπορεί να προστεθεί στην εταιρική multiplay στρατηγική της εταιρείας μας προς όφελος των καταναλωτών”, αναφέρει ο κ. Τσουγκριάνης.
Κινητή τηλεφωνία
Προσεχώς, ανοίγει το κεφάλαιο “κινητή τηλεφωνία” για τη Forthnet. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, έχει έρθει σε συμφωνία με τη Vodafone προκειμένου να παρέχει στο καταναλωτικό κοινό και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Ο Γρηγόρης Τσουγκριάνης επισημαίνει για αυτό το σημαντικό project που αναμένεται να αποτελέσει game changer για την εταιρεία: “Εργαζόμαστε πυρετωδώς και εκτιμούμε ότι την Άνοιξη του 2020 θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας προσφέροντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία. Το προσεχές διάστημα ξεκινάμε δοκιμές προκειμένου να είμαστε απόλυτα έτοιμοι στο χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει. Η είσοδος μας στην κινητή τηλεφωνία αποτελεί επιστέγασμα των προσπαθειών της εταιρείας η οποία δικαιώθηκε πλήρως από την ΕΕΤΤ, έχοντας και την πλήρη έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην προσφυγή που είχε κάνει τον Ιούλιο του 2016 προκειμένου να βρεθεί ένα ξεκάθαρο πλαίσιο εμπορικών κανόνων που θα διασφαλίζει ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο για MVNO. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι με την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ΕΕΤΤ που αποτελεί το πρώτο βήμα θα τονωθεί ο ανταγωνισμός στην αγορά κινητής τηλεφωνίας”.
Παράλληλα, η Forthnet συνεχίζει να επιβεβαιώνει την στρατηγική της τοποθέτηση στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης “μέσα από το πλούσιο περιεχόμενο των καναλιών της Nova”, όπως αναφέρει ο κ. Τσουγκριάνης: “Και τη φετινή σεζόν προσφέρουμε ένα πρόγραμμα που κάνει τη διαφορά και είναι αυτό που ενδιαφέρει τον Έλληνα τηλεθεατή. Στο αθλητικό περιεχόμενο έχουμε εξασφαλίσει αποκλειστικά μέχρι το 2023 την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ, την EuroLeague, μεταδίδουμε αγώνες με κορυφαίες ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, αλλά και σπουδαία ξένα πρωταθλήματα (Serie A, Ligue 1, Eredivisie). Παράλληλα υπάρχει ο απόλυτος κινηματογραφικός προορισμός, τα κανάλια Novacinema. Με τα μεγάλα blockbuster και τις ταινίες α’ προβολής που σαρώνουν τα βραβεία, αλλά και τις σειρές που αποτελούν σημείο αναφοράς μέσα από τις συνεργασίες με τα κορυφαία studio του Hollywood”.
Ο Consumer Services & Business Development Executive Director της Forthnet αναφέρεται στην επιλογή της Forthnet να χρησιμοποιεί δορυφόρο ως μέσο μετάδοσης ειδικά για τις ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις όπου το κάθε δευτερόλεπτο είναι πολύ σημαντικό, ενώ θα συνεχίσει να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στον καταναλωτή, ενισχύοντας την εμπειρία με τη σύνδεση του δορυφορικού δέκτη στο Internet ώστε να αποκτά διαδραστικότητα, on demand και άλλες υπηρεσίες μέσω ευρυζωνικότητας. “Ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε πλέον τηλεόραση έχει αλλάξει ριζικά. Ο τηλεθεατής θέλει περιεχόμενο που να τον αφορά και να μπορεί να το παρακολουθεί όποια στιγμή θέλει και με όποιον τρόπο θέλει. Η Nova του επιτρέπει από τη μία να βλέπει κορυφαίες ομάδες και μεγάλες διοργανώσεις ζωντανά και αποκλειστικά τη στιγμή που διαδραματίζονται οι αγώνες μέσα από τα κανάλια Novasports και από την άλλη να έχει πολλαπλές επιλογές ταινιών και σειρών είτε στα κανάλια Novacinema, είτε on demand, και να τα παρακολουθεί στο δικό του χρόνο, σε υψηλή ποιότητα εικόνας και ήχου. Και αυτό που μπορούμε να υποσχεθούμε στους συνδρομητές μας αλλά και ευρύτερα στο καταναλωτικό κοινό είναι ότι δεν θα σταματήσουμε ποτέ να καινοτομούμε και να φέρνουμε νέες υπηρεσίες που θα αναβαθμίζουν την εμπειρία των συνδρομητών μας”.
“Αγκάθι” η φορολογία
Την ίδια στιγμή όμως συνεχίζει να υφίσταται το ζήτημα της φορολογίας που συνέβαλε καθοριστικά στο να επιβραδυνθεί σημαντικά η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης. “Πράγματι, ο κλάδος μας έχει δεχτεί σημαντική πίεση από τα βαριά φορολογικά μέτρα στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, που μας επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση. Να θυμίσω ότι από τον Ιούλιο του 2016 επεβλήθη φόρος 10% στις υπηρεσίες Pay TV ενώ ο ίδιος φόρος επιβαρύνεται και με ΦΠΑ 24%. Την ίδια στιγμή οι Pay TV πλατφόρμες περιεχομένου από το εξωτερικό δεν έχουν αντίστοιχες επιβαρύνσεις και έχουν δημιουργηθεί επαχθέστατες συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού υπέρ εταιρειών όπως Netflix, Amazon, Youtube, AppleTV, καθώς σε αυτές δεν μπορεί να επιβληθεί ανάλογο τέλος χρήσης, και άρα τους δίνει ένα σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εις βάρος των αντίστοιχων ελληνικών”, σημειώνει.
Σε ότι αγορά στις επόμενες κινήσεις, ο Consumer Services & Business Development Executive Director της Forthnet είναι σαφής: ” “Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών στην Ελλάδα γίνεται με καθυστέρηση 3 έως 5 ετών. Σήμερα ενώ έχουμε φτάσει στο Μ.Ο. της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε διείσδυση broadband, είμαστε πολύ πίσω στην διείσδυση των υψηλών ταχυτήτων άνω των 30 Mbps. Είναι χαρακτηριστικό ότι τη στιγμή που η διείσδυση στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι περίπου στο 55% στην Ελλάδα βρίσκεται μόλις στο 17%, Εμείς γνωρίζουμε πολύ καλά τον κόσμο του Internet και της ψυχαγωγίας και πώς να τον εξελίξουμε για να ικανοποιούμε πλήρως τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων νοικοκυριών είτε στο σπίτι είτε όπου βρίσκονται. Αυτή τη στιγμή έχουμε λανσάρει την καλύτερη προσφορά της αγοράς, double play με 29,90 ευρώ και Internet που “τρέχει” με έως και 100 Mbps! Είμαστε στη νέα εποχή των υπερ-υψηλών ταχυτήτων και με αυτές τις ταχύτητες πρέπει να… τρέξουμε για τις ανάγκες του σύγχρονου ελληνικού νοικοκυριού. Μην ξεχνάτε ότι η Forthnet έφερε πρώτη στην χώρα το Internet και τη συνδρομητική τηλεόραση και είμαστε η εταιρεία που πρωτοπορεί και δημιουργεί εμπορικές καινοτομίες που αλλάζουν την αγορά. Ας μην ξεχνάμε ότι πρώτοι εμείς το 2007 καθιερώσαμε τον όρο double play, προσφέροντας broadband Internet και σταθερή τηλεφωνία σε ένα πακέτο και τον ανταγωνισμό να σπεύδει να μας ακολουθήσει” καταλήγει ο κ. Τσουγκριάνης.
[signoff]