10.4 C
Athens
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2024

Google: Καθ’ οδών νέοι κανόνες διαχείρισης προσωπικών δεδομένων

Η Google ανακοίνωσε την πρόθεσή της να υιοθετήσει νέους περιορισμούς στη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, μεταξύ των οποίων και την διακοπή «παρακολούθησης» σε όλες τις εφαρμογές στο οικοσύστημα Android. Πρόκειται ουσιαστικά για κίνηση ανάλογη αυτής στην οποία προχώρησε η Apple πέρυσι και ανέτρεψε τις διαφημιστικές πρακτικές αρκετών εταιρειών, με αποτέλεσμα τον περιορισμό των εσόδων τους από την ψηφιακή διαφήμιση.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Google, αναπτύσσει ένα νέο τρόπο διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, στην ουσία ένα μοναδικό «νήμα χαρακτήρων» που θα πιστοποιούν την συσκευή του χρήστη. Αυτή η «ψηφιακή ταυτότητα» στα smartphones αρκετά συχνά χρησιμοποιείται για να μοιράζονται διαφημιστές και διαφημιζόμενοι δεδομένα και πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες των καταναλωτών-χρηστών. Οι επερχόμενες αλλαγές ενδέχεται να επηρεάσουν σημαντικά μεγάλους οργανισμούς που βασίζονται στο tracking των χρηστών διαμέσου των διαφόρων εφαρμογών, όπως ακριβώς συμβαίνει με την πλατφόρμα του Facebook.

Η επίπτωση των περυσινών αλλαγών της Apple ήταν δραματική για τα οικονομικά μεγέθη της Meta (μητρικής εταιρείας του Facebook). Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η ίδια η Meta τον προηγούμενο μήνα, «οι αλλαγές στη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων από την Apple θα μειώσει τις πωλήσεις της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης φέτος κατά περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια». Αυτή και μόνο η διαπίστωση ήταν αρκετή για την εταιρεία να χάσει περί τα 232 δισεκατομμύρια δολάρια από τη χρηματιστηριακή της αξία σε μία και μόνο ημέρα, καταλήγοντας σε αξία κάτω από τα 600 δισεκατομμύρια δολάρια. Σημειώνεται ότι η αξία της Meta τον Ιούνιο του 2021 υπολογίζεται ότι ξεπερνούσε σε αξία το ένα τρισεκατομμύριο δολάρια.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Παρόλα αυτά η Google στην ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα υπάρχοντα συστήματα ηλεκτρονικής ταυτοποίησης για τα επόμενα δύο χρόνια, κάτι που σημαίνει ότι οι υπόλοιπες εταιρείες θα έχουν αρκετό χρόνο για να ενσωματώσουν τις αλλαγές στα συστήματά τους. Ιδιαίτερο σημείο αναφοράς είναι πάντως το γεγονός ότι η Google στην ανάρτηση-ανακοίνωσή της ασκεί κριτική στην Apple, χωρίς ωστόσο να την κατονομάζει. «Συνειδητοποιούμε ότι άλλες πλατφόρμες έχουν διαφορετική προσέγγιση στο θέμα της ιδιωτικότητας στην ψηφιακή διαφήμιση, εφαρμόζοντας άμεσο περιορισμό υπαρχόντων τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται από προγραμματιστές και διαφημιστές», αναφέρει ο Άντονι Τσάβεζ, αντιπρόεδρος της Google για το Android.

[signoff]

 

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο