Λίγο αφότου αναφέραμε ότι η Amazon έχει απομακρύνει άλλη μια άλλη κινεζική μάρκα από την πλατφόρμα της, η εταιρεία που εδρεύει στο Σιάτλ κυκλοφόρησε τώρα περαιτέρω δεδομένα που αποκαλύπτουν το απίστευτο ποσό ψεύτικων κριτικών που δημοσιεύονται στο Amazon. Το 2020, ο διαδικτυακός έμπορος λιανικής, διέγραψε 200 εκατομμύρια ψευδείς κριτικές, αριθμός που σχετίζεται με όλους τους ιστότοπους της Amazon σε όλο τον κόσμο και δείχνει πόσο διαδεδομένο είναι το ζήτημα.
Σε ορισμένες χώρες όπως την Γερμανία, το juggernaut του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει ξεκινήσει 30 αγωγές εναντίον των εταιρειών που βρίσκονται πίσω από τις περισσότερες από τις παραπλανητικές κριτικές. Αυτές οι εταιρείες υπόσχονται συχνά να επιστρέψουν ολόκληρη την τιμή ενός προϊόντος σε περίπτωση που ο πελάτης αφήσει μια κριτική πέντε αστέρων. Επειδή τέτοιου είδους απατεώνες λειτουργούν συχνά διεθνώς, η καταπολέμηση τους με νομικά μέτρα έχει αποδειχθεί πολύ δύσκολη.
Δεδομένου ότι ο αριθμός των ψεύτικων κριτικών που πρέπει να διαγράψει η Amazon αυξάνεται με ταχύ ρυθμό, ο διαδικτυακός λιανοπωλητής επενδύει τώρα 700 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε λογισμικό και υπαλλήλους που καταπιέζουν τέτοιες χειραγωγικές επιχειρηματικές πρακτικές. Ωστόσο, οι πλατφόρμες διαδικτυακών λιανοπωλητών δεν είναι ο μόνος στόχος αυτών των απατεώνων, καθώς τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία πλημμυρίζονται συχνά με ψεύτικες κριτικές. Δυστυχώς, δεν μπορούν όλες αυτές οι εταιρείες να επενδύσουν τόσο χρήματα όσο το Amazon για την καταπολέμηση αυτού του τύπου απάτης.
[signoff]