Το Facebook ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα προσαρμόσει τα διαφημιστικά του εργαλεία για να προσαρμοστεί στις επερχόμενες ενημερώσεις απορρήτου της Apple και θα περιορίσει την αποτελεσματικότητα των λειτουργιών συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι.
Η μεγαλύτερη εταιρεία κοινωνικών μέσων στον κόσμο συγκρούστηκε με τη λειτουργία “Διαφάνεια παρακολούθησης εφαρμογών” της Apple. Η Apple αναμένεται να κυκλοφορήσει την τελευταία ενημέρωση λογισμικού iPhone την επόμενη εβδομάδα, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες να εμποδίζουν τους διαφημιζόμενους να τους παρακολουθούν μέσω διαφορετικών εφαρμογών.
Η Apple δήλωσε ότι υπερασπίζεται τα δικαιώματα απορρήτου δεδομένων, αλλά αντιμετωπίζει κριτική από το Facebook, προγραμματιστές εφαρμογών και νεοσύστατες επιχειρήσεις των οποίων τα επιχειρηματικά μοντέλα βασίζονται στην παρακολούθηση διαφημίσεων.
Το Facebook δήλωσε την Τετάρτη ότι οι αλλαγές στα διαφημιστικά του εργαλεία θα περιορίσουν τον τρόπο επιλογής του κοινού-στόχου και πώς μετρά την επιτυχία των διαφημιστικών του καμπανιών.
Η εταιρεία είπε ότι επενδύει σε τεχνολογίες βελτίωσης της ιδιωτικής ζωής για να ελαχιστοποιήσει την ποσότητα δεδομένων που συλλέγονται από τους χρήστες.
Το Facebook και η Apple είχαν επίσης μια διαμάχη για το ζήτημα των κατασκευαστών iPhone που χρεώνουν προμήθειες για εφαρμογές σε συσκευές iOS. Το Facebook υποστηρίζει τους μικρούς προγραμματιστές που επηρεάζονται περισσότερο από την πολιτική.
[signoff]