Το Disney Plus (ή Disney+) είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ροής που βασίζονται σε συνδρομές. Τώρα, η The Information ισχυρίζεται ότι σύντομα θα υιοθετήσει μια τάση που θα ακολουθούν όλο και περισσότεροι από τους μεγάλους εταιρικούς της αντιπάλους.
Αυτή είναι η συμπερίληψη διαφημιστικών διακοπών στις εκπομπές ή τις ταινίες που μπορείτε να βρείτε στο Disney+, ενώ τρέχουν αδιάκοπα για 7,99 $ ΗΠΑ στις Ηνωμένες Πολιτείες επί του παρόντος. Ωστόσο, αυτή η αγορά λέγεται τώρα ότι είναι η πρώτη στην οποία θα προσφερθεί σύντομα μια νέα βαθμίδα.
Εάν αυτή η φήμη αποδειχτεί ακριβής, η Disney θα συμμετάσχει σε άλλους ομίλους όπως Discovery, NBC/Universal και Warner Media, υιοθετώντας ένα μοντέλο που βασίζεται σε διαφημίσεις ως επιλογή, αφήνοντας εφαρμογές όπως το Netflix ως μία από τις λιγοστές υπηρεσίες που δεν θα έχουν, άγνωστο βέβαια για πόσο εάν περάσει τελικά εδώ.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Η νέα έκδοση του Disney+ αναμένεται να κοστίζει περίπου 4,99 δολάρια το μήνα, αν και η επιβεβαίωση και η πιθανή ημερομηνία κυκλοφορίας της δεν είναι ακόμη γνωστή.
[signoff]