Υπήρξαν πολλές καταγγελίες από τους ιδιοκτήτες του POCO X2 σχετικά με την πίσω κάμερα. Ο κατασκευαστής ανακοίνωσε τώρα έναν τρόπο για τους χρήστες να επιδιορθώσουν οι ίδιοι το ζήτημα.
Σε μια δήλωση τύπου που κοινοποιήθηκε στο Twitter, ο επίσημος λογαριασμός POCO India ανέφερε ότι το ζήτημα της κάμερας έχει αναφερθεί από λιγότερο από 0,2% του συνολικού πληθυσμού. Παρ ‘όλα αυτά, ζητούν συγγνώμη από τους πληγέντες. Ακολουθεί η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να διορθώσετε το πρόβλημα:
Καθαρισμός δεδομένων εφαρμογής κάμερας – για να το κάνετε αυτό, ανοίξτε τις Ρυθμίσεις> Αναζήτηση Διαχείριση εφαρμογών> Αναζήτηση κάμερας> Εκκαθάριση δεδομένων> Εκκαθάριση όλων των δεδομένων
Επανεκκινήστε το τηλέφωνο
Ελέγξτε εάν η κάμερα λειτουργεί
Η λύση ενδέχεται να μην λειτουργεί για όλους και η POCO το γνωρίζει γι ‘αυτό ζήτησε από εκείνους που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν το ζήτημα να το αναφέρουν στην εφαρμογή Υπηρεσίες και σχόλια και να ανεβάσουν τα αρχεία καταγραφής συσκευών στην ενότητα της κάμερας. Η εφαρμογή “Υπηρεσίες και σχόλια” συγκαταλέγεται μεταξύ των προεγκατεστημένων εφαρμογών και μπορεί να βρεθεί στο συρτάρι εφαρμογών.
Dear POCO users, A few of you have approached us with a ‘camera not working’ issue on the POCO X2. We have detailed out the steps that need to be followed to fix it. Please go through the letter to know more. pic.twitter.com/Najbl8Pq1n
— POCO India Support (@POCOSupport) June 15, 2021
Αφού γίνει αυτό, οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν το πλησιέστερο κέντρο εξυπηρέτησης ή την υποστήριξη POCO India με το αναγνωριστικό που δημιουργήθηκε από τα σχόλια που έλαβαν από την εφαρμογή Feedback and Services. Ο κατασκευαστής συμβουλεύει επίσης οι χρήστες να κλείνουν ραντεβού πριν επισκεφθούν ένα κέντρο σέρβις. Τα στελέχη στο κέντρο θα μπορούν να διορθώσουν το πρόβλημα της κάμερας για τον επηρεαζόμενο χρήστη.
Η POCO αποκάλυψε επίσης στο σημείωμα ότι μερικοί χρήστες προσπάθησαν σκόπιμα να πάνε και να ζητήσουν να τους φτιάξουν την κάμερα, για να λάβουν μια μονάδα αντικατάστασης δωρεάν. Λέει ότι αυτό επηρεάζει την ικανότητά της να παρέχει υποστήριξη σε πραγματικά επηρεαζόμενους πελάτες.
[signoff]