Συνεχίζονται τα παράπονα και οι καταγγελίες των πελατών του Κωτσόβολου.
Δείτε χαρακτηριστικά:
Κωτσόβολος -καταγγελία: Παραγγελία για Λέσβο πήγε Χανιά -«Έλεος & μακριά!!!!»
Νέα παράπονα πελατών για τον Κωτσόβολο: “Απαράδεκτη εταιρεία, παρέδωσαν λάθος προϊόν”
Αυτή τη φορά κάτω από ανάρτηση της εταιρείας στο facebook (https://www.facebook.com/Kotsovolos/posts/10159675902491163) πελάτης διαμαρτύρεται, γράφοντας:
«8 Ιουλίου καινούριο σίδερο philips. Μας κάηκε χτες, πάμε στο κατάστημα να δούμε τι θα γίνει γιατί έχουμε εγγύηση κ μας λένε σε ένα μήνα θα το έχουμε πίσω. Μέχρι τότε πως θα σιδερώνουμε τα ρούχα μας; Εάν ήταν έπρεπε να μας πείτε να πάρουμε κ εφεδρικό. Είναι αυτό εξυπηρέτηση;
Η απάντηση της εταιρείας είναι η εξής:
«Καλησπέρα σας. Μπορείτε να μας στείλετε περισσότερες πληροφορίες μέσω προσωπικού μηνύματος ώστε να ελέγξουμε διεξοδικά το ζήτημα σας».
Ο πελάτης γράφει:
«Στέλνω pm»
Στη συνέχεια επανέρχεται:
«…. λέγομαι. Έστειλα μήνυμα κ με ξαναρωτάνε πως μπορούν να με εξυπηρετήσουν».
Η νεά απάντηση που λαμβάνει:
«Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας θα συνεχίσουμε την επικοινωνία μας μέσω της προσωπικής μας συνομιλίας»
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Ο πελάτης σημειώνει:
«Η καλύτερη εξυπηρέτηση είναι να μου δώσετε το τηλέφωνο της εταιρείας που επισκευάζει τα σίδερα ώστε να μην εξυπηρετήσουν πιο γρήγορα; Είναι αυτό; Λύση; Είναι εξυπηρέτηση ιδιωτικής εταιρείας; Εσάς αν χαλάσει το αμάξι σας κ πάτε συνεργείο, σας λένε καθίστε ένα μήνα χωρίς αμάξι ή σας δίνουν ένα αντικατάστασης εάν είναι μεγάλη η εταιρεία που το πάτε, ώστε να κάνετε την δουλειά σας μέχρι να φτιαχτεί. Εμείς που έχουμε εγγύηση κ μας καλύπτετε μέχρι να μας παραδώσετε το σίδερο σε ένα μήνα τι θα πρέπει να κάνουμε; Να καθόμαστε πάνω στα ρούχα να τα ισιώνουμε; Να τα βάζουμε ασιδέρωτα; Τι προτείνετε ως μεγάλη εταιρεία; Να πάρουμε τον συνεργάτη σας να μας εξυπηρετήσει πιο γρήγορα ή να πάμε από το Κερατσίνι στο Χαλάνδρι που μας στείλατε στο κατάστημα; Βλέπετε λογική κ ωραία εξυπηρέτηση στο πρόβλημα μας;».
Δείτε τις εικόνες του διαλόγου:
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman