Παράπονα φαίνεται πως έχουν οι πελάτες των σούπερ μάρκετ Lidl, αν κρίνει κανείς από τις καταγγελίες που καταγράφονται στη σελίδα τους στο facebook.
Kάτω από ανάρτηση (https://www.facebook.com/lidlgr/posts/4721340087889897) του σούπερ μάρκετ γράφει συγκεκριμένα μια πελάτισσα:
«Γιατί ό,τι έχει σε φυλλάδιο δεν το έχει στα μαγαζιά;»
Το σούπερ μάρκετ απαντά:
«Καλημέρα…Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως μπορείς να μας δηλώσεις 2 καταστήματα, πέρα από αυτά που ήδη έχεις επισκεφθεί, ώστε να ελέγξουμε το αποθεματικό για εσένα, αναφέροντας μας σε ποιο προϊόν συγκεκριμένα αναφέρεσαι. Θα χρειαστούμε επίσης έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου,σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να σε ενημερώσουμε με γραπτό μήνυμα για το αποτέλεσμα της αναζήτησης. Σε ευχαριστούμε».
Η πελάτισσα επανέρχεται:
«Δευτέρα δεν έστειλαν ανοιχτήρια aποφλοιωτές, μικροπράγματα για την κουζίνα ενώ ήταν στο φυλλάδιο. Ρώτησα σε 3 μαγαζιά και μου είπαν δεν τα έστειλαν… Εσπρεσιέρα ίσα που πρόλαβα 1 ροζ τελευταία».
Το σούπερ μάρκετ σημειώνει τα εξής:
«Καλησπέρα … Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παρακαλούμε ενημέρωσε μας σε ποια προϊόντα αναφέρεσαι και από ποιο κατάστημα δεν μπόρεσες να τα προμηθευτείς».
Δείτε την εικόνα:
[signoff]