10.9 C
Athens
Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2025

Meta: Αναγκάζεται να πουλήσει το Giphy για να γλυτώσει από Βρετανικούς μπελάδες!

Η Meta αποδέχτηκε την εντολή που δόθηκε από τον βρετανικό ανταγωνισμό να πουλήσει τον κατασκευαστή GIF Giphy.

Σύμφωνα με το The Verge, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου διαπίστωσε ότι η Meta απέτυχε σε πέντε από τις έξι ενστάσεις που υπέβαλαν κατά την έφεση της παραγγελίας. Ένας εκπρόσωπος της Meta είπε στο The Verge, “Είμαστε απογοητευμένοι από την απόφαση της CMA, αλλά αποδεχόμαστε τη σημερινή απόφαση ως τον τελευταίο λόγο για το θέμα. Θα συνεργαστούμε στενά με την CMA για την εκποίηση του Giphy.”

Αυτή η απόφαση σημαίνει ότι η Meta θα πουλήσει την Giphy που εδρεύει στις ΗΠΑ στο σύνολό της.

Ενώ η Meta απέκτησε την Giphy το 2020 για 400 εκατομμύρια δολάρια, η εταιρεία αντιμετώπισε προβλήματα το επόμενο έτος. Η CMA του Ηνωμένου Βασιλείου είχε διατάξει τη Meta να πουλήσει την Giphy καθώς η αντιμονοπωλιακή αρχή έκρινε ότι η εξαγορά ήταν δυνητικά επιβλαβής για τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τους διαφημιστές στη χώρα. Η Giphy είχε αναπτύξει τις δικές της διαφημιστικές υπηρεσίες και η εξαγορά της από την Meta θα μπορούσε να σημαίνει ότι η εταιρεία θα μπορούσε να υπαγορεύσει εάν το Giphy θα μπορούσε ή όχι να χρησιμοποιηθεί αλλού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εκείνη την εποχή, ο Stuart McIntosh, πρόεδρος της ανεξάρτητης ομάδας έρευνας της CMA, είπε ότι το Facebook (Meta) θα μπορούσε «να αυξήσει περαιτέρω την ήδη σημαντική ισχύ του στην αγορά σε σχέση με τις αντίπαλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης».

Υπήρξε μια ελαφριά σπίθα φωτός για τη Meta νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι, καθώς το Competition Appeal Tribunal (CAT) διαπίστωσε ασυνέπειες με την έρευνα της CMA και ελήφθη η απόφαση να επανεξεταστεί η υπόθεση. Σύμφωνα με το CAT, η CMA δεν ενημέρωσε τη Meta για την παρόμοια εξαγορά της Gfycat από το Snapchat. Στη συνέχεια, το CAT ορίστηκε να λάβει μια απόφαση τον Οκτώβριο, στην οποία καταλήξαμε τώρα.

Αυτή η παραγγελία θα πρέπει να επιφέρει μια πιο σταθερή βιομηχανία κοινωνικών μέσων τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τους διαφημιστές εκτός αυτού. Όπως ενημερώνει το The Verge, η Meta ελέγχει ήδη περίπου το ήμισυ της αγοράς διαφημίσεων προβολής στο Ηνωμένο Βασίλειο, αξίας 7 δισεκατομμυρίων λιρών, διαβάζουμε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο