Ακόμη περισσότερο θέλει να πλησιάσει το κοινό των gamers η Coca-Cola, με τη νέα γεύση που ετοιμάζεται να λανσάρει.
Μετά την περσινή Coca-Cola Byte, που διαφημιζόταν ως αναψυκτικό με γεύση… pixels, ο κολοσσός των αναψυκτικών θα κυκλοφορήσει την Coca-Cola Ultimate σε συνεργασία με τη Riot Games, την εταιρεία πίσω από το δημοφιλές video game «League of Legends».Η Ultimate θα είναι διαθέσιμη από τις 12 Ιουνίου και για περιορισμένο χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ και τον Καναδά σε κανονική και zero εκδοχή, ενώ ήδη από αυτή την εβδομάδα θα κυκλοφορήσει στον υπόλοιπο κόσμο, μόνο σε zero εκδοχή.
Όσο για τη γεύση της;
Υποτίθεται ότι θα είναι η γεύση των XP (experience points), των «βαθμών εμπειρίας» που κερδίζουν οι παίκτες του «League of Legends» (και πολλών άλλων παρόμοιων βιντεοπαιχνιδιών) όσο περισσότερο παίζουν.
Άλλες παράξενες «γεύσεις» που έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια η Coca-Cola είναι η Starlight (εμπνευσμένη από το Διάστημα) και η Dreamworld (γεύση… ονείρων). Τι συμβαίνει όμως πραγματικά με αυτές τις γεύσεις; Πώς μπορεί κανείς να δώσει αυτή τη διάσταση σε έννοιες όπως τα όνειρα ή τα video games;
«Δεν θα απαντήσουμε ποτέ ευθέως σε αυτό το ερώτημα», δηλώνει η Οάνα Βλαντ, επικεφαλής παγκόσμιας στρατηγικής της Coca-Cola. «Είναι γεύσεις-μυστήρια». Αλλά σε τελική ανάλυση, η γεύση πρέπει να θυμίζει Coca-Cola. «Το προφίλ της γεύσης είναι πάντα 85-90% Coke. Και το υπόλοιπο 10-15% είναι κάτι αναπάντεχο».
Video games και αναψυκτικά
Μέχρι πρόσφατα, τα μόνα αναψυκτικά που κυριαρχούσαν στο χώρο των video games ήταν τα Red Bull (με έντονη παρουσία στο χώρο των esports) και Monster Energy. Πέρυσι η PepsiCo κυκλοφόρησε το Mountain Dew Game Fuel ειδικά για gamers, και η Coca-Cola λάνσαρε αρχικά την Byte και τώρα την Ultimate γεύση.
Η Coca-Cola και η Riot Games είχαν συνεργαστεί για πρώτη φορά την περίοδο 2014-2016 και πέρυσι ανακοίνωσαν νέα πολυετή συνεργασία. Η νέα γεύση Ultimate συνδέεται με το παιχνίδι «League of Legends» τόσο στο σχεδιασμό της συσκευασίας όσο μέσω κάποιων ειδικών Bitmoji αντιδράσεων που μπορούν να κερδίσουν οι παίκτες μέσα στο παιχνίδι. Ενώ ένας κωδικός QR στη συσκευασία οδηγεί σε ένα Ultimate φίλτρο για το Instagram.