Το YouTube θα αρχίσει πλέον να δείχνει περισσότερες διαφημίσεις όταν παρακολουθείτε βίντεο στην τηλεόρασή σας ή στην κονσόλα σας. Ειδικότερα, πρόσθεσε μια νέα κατηγορία, τα pause ads.
Πρόκειται για διαφημίσεις που προβάλλονται όχι στην αρχή, στο τέλος ή κατά τη διάρκεια ενός βίντεο, αλλά μόλις ο χρήστης κάνει για οποιοδήποτε λόγο παύση της αναπαραγωγής.
Τότε, ο player του βίντεο συρρικνώνεται στην αριστερή πλευρά της οθόνης, δημιουργώντας χώρο στα δεξιά για προβολή διαφημίσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το UI περιλαμβάνει και ένα dismiss κουμπί, το οποίο ο χρήστης μπορεί να πατήσει για να απομακρυνθεί η διαφήμιση.
Για την ώρα το rollout φαίνεται πως γίνεται σταδιακά παγκοσμίως, αφού υπάρχουν μόνο κάποιες αναφορές από χρήστες του X και του Reddit, με τους περισσότερους να βλέπουν την ίδια διαφήμιση για Donuts που λέει χαρακτηριστικά «Το show μπορεί να είναι paused, αλλά η πείνα σας δεν είναι». Αυτό σημαίνει πως η Google προσφέρει ξεχωριστά αυτόν τον διαφημιστικό χώρο, ίσως με αυξημένο κόστος για τους ενδιαφερόμενους.
Για την ιστορία, το YouTube είχε αναφερθεί για πρώτη φορά για τα pause ads πέρυσι, όταν άρχισε να τα δοκιμάζει σε επιλεγμένες χώρες. Όπως φαίνεται το πείραμα ήταν άκρως επιτυχημένο.