8.2 C
Athens
Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2025

Netflix – Ανακοινώθηκε από ποιον μήνα θα ξεκινήσει το πακέτο με τις διαφημίσεις

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Variery, το συνδρομητικό πακέτο του Netflix με διαφημίσεις θα γίνει διαθέσιμο τον Νοέμβριο. Ο λόγος είναι ότι οι υπεύθυνοι της πλατφόρμας θέλουν να είναι ένα βήμα μπροστά από το Disney+, που αναμένεται να προβεί σε παρόμοια κίνηση τον Δεκέμβριο.

Υποστηρίζεται ότι από την 1η Νοεμβρίου, σε χώρες όπως οι Η.Π.Α., Καναδάς, Μ. Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία και άλλες, το Netflix θα λανσάρει το νέο του συνδρομητικό πακέτο. Πρόσφατο ρεπορτάζ του Bloomberg, υποστηρίζει ότι το πακέτο του Netflix με διαφημίσεις πιθανό να είναι σημαντικά πιο φτηνό από τα υπάρχοντα.

Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι η τιμή τους θα βρίσκεται μεταξύ $7 και $9. Σημειώνεται ότι τη στιγμή αυτή το βασικό πακέτο της υπηρεσίας κοστίζει $10 μηνιαίως και δεν επιτρέπει HD streaming, ενώ αν πληρώσετε $20 κάθε 30 ημέρες θα έχετε πρόσβαση σε περιεχόμενο ανάλυσης 4K.

Λέγεται ότι το νέο πακέτο θα λανσαριστεί σε ελάχιστες αγορές πριν το τέλος του 2022 και η επέκτασή του σε περισσότερες χώρες θα πραγματοποιηθεί το προσεχές έτος. –

Το ίδιο δημοσίευμα αναφέρει ότι οι υπεύθυνοι του Netflix θέλουν να αποφύγουν πολλά από τα παράπονα που προκύπτουν συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις. Πρώτα απ’ όλα η εταιρεία σκοπεύει να προβάλονται τέσσερα λεπτά διαφημίσεων για κάθε ώρα προγράμματος και αυτές δεν θα τοποθετηθούν στο τέλος μιας ταινίας ή σειράς.

Επιπλέον, οι περισσότεροι συνδρομητές θα παρακολουθούν το ίδιο διαφημιστικό πακέτο, μιας και το Netflix θέλει να αποφύγει καταστάσεις όπου οι ίδιες, ελάχιστες διαφημήσεις επαναλαμβάνονται διαρκώς. Το ρεπορτάζ του Variery αναφέρει επίσης ότι το Netflix συνεργάζεται με τη Microsoft για τη δημιουργία των διαφημιστικών πακέτων και ζητάει από όσου επιθυμούν να διαφημιστούν, να ξοδέψουν τουλάχιστο $10 εκ. και να επιβεβαιώσουν τις αγορές τους ως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Οι υπεύθυνοι της υπηρεσίας streaming λένε στις διαφημιστικές εταιρείες ότι ως το τέλος του 2022, το νέο συνδρομητικό πακέτο θα έχει πάνω από 500.000 πελάτες.

Ακόμα, το πρώτο κύμα διαφημίσεων δεν θα είναι προσαρμοσμένο σε χαρακτηριστικά όπως η ηλικία, το φύλο, οι προτιμήσεις ή η ώρα της ημέρας.

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο