Τους τελευταίους μήνες, όπως σας έχουμε ενημερώσει, το Netflix είχε μια αρκετά μεγάλη πτώση συνδρομών για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια. Μετά το νέο ρεπορτάζ εσόδων του Netflix, φαίνεται πως οι συνδρομές μειώθηκαν και άλλο.
Συγκεκριμένα κατά 1.28 εκατομμύρια, μόνο στις Η.Π.Α. και στον Καναδά. Το νούμερο αυτό αν και μεγάλο, είναι καλύτερο από την πρόβλεψη που είχε η εταιρεία πως θα έχανε δύο εκατομμύρια συνδρομές. Το Netflix πλέον αναφέρει 73.28 εκατομμύρια συνδρομές σε Η.Π.Α. και Καναδά και 220.67 εκατομμύρια συνδρομές στον υπόλοιπο κόσμο.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Τα νέα αυτά έρχονται μια εβδομάδα μετά την ανακοίνωση του Netflix να συνεργαστεί με την Microsoft στο επερχόμενο φθηνότερο συνδρομητικό του πακέτο με διαφημίσεις. Στην ανακοίνωση του νέου πακέτου και τις πτώσεις των συνδρομητών, το Netflix τονίζει με έμφαση πως τα πακέτα που υπάρχουν τώρα θα παραμείνουν χωρίς διαφημίσεις. Τα στελέχη της εταιρείας παραμένουν αισιόδοξα για το επερχόμενο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις.
[affcoups id=”100303″]
Παρόλη την πτώση στις συνδρομές, τα έσοδα του Netflix αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με πέρυσι. Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία είχε προβλήματα με δύο ξεχωριστές μαζικές απολύσεις που επηρέασαν πολλούς ανθρώπους. Η τέταρτη σεζόν του Stranger Things φαίνεται να συνέβαλε στα κέρδη του Netflix με σημαντικό τρόπο.
[affcoups id=”100275″]
Τα στελέχη του Netflix σκοπεύουν να λανσάρουν το νέο συνδρομητικό τους πακέτο σιγά σιγά με προτεραιότητα αγορές στις οποίες οι διαφημιστές ξοδεύουν πολλά λεφτά. Ο σκοπός τους είναι να κυκλοφορήσει νωρίς το 2023.
[signoff]