14.7 C
Athens
Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2024

Netflix: Το Squid Game γίνεται.. ριάλιτι με έπαθλο 4,56 εκατ. δολάρια

Τηλεοπτικό ριάλιτι εμπνευσμένο από τη δημοφιλέστερη σειρά όλων των εποχών, το Squid Game, ετοιμάζει το Netflix, χωρίς ωστόσο σε αυτό να διακυβεύεται η ζωή ή ο θάνατος, όπως διευκρινίζει η δημοφιλής πλατφόρμα.

Στο νέο ριάλιτι, 456 νεοσύλλεκτοι από όλο τον κόσμο θα παίξουν παιχνίδια όπου «η χειρότερη μοίρα είναι να γυρίσουν σπίτι με άδεια χέρια» – χάνοντας όμως το έπαθλο των 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το BBC.

Squid Game

Παράλληλα, το Netflix επιβεβαίωσε ότι η δημοφιλής σειρά θα ανανεωθεί για δεύτερη σεζόν στην αρχή της εβδομάδας.

Την Τετάρτη, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι η νέα της σειρά 10 επεισοδίων – Squid Game: The Challenge – θα προσφέρει το “μεγαλύτερο καστ και το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο στην ιστορία των ριάλιτι”.

«Καθώς οι παίκτες ανταγωνίζονται μέσω μιας σειράς παιχνιδιών εμπνευσμένων από την αρχική σειρά- συν τις εκπληκτικές νέες προσθήκες – οι στρατηγικές, οι συμμαχίες και ο χαρακτήρας τους θα τεθούν σε δοκιμασία, ενώ οι ανταγωνιστές αποκλείονται γύρω τους», πρόσθεσε.

Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι τουλάχιστον 21 ετών, πρέπει να μιλούν αγγλικά και να είναι διαθέσιμοι για έως και 4 εβδομάδες στις αρχές του 2023 για τα γυρίσματα.

Οι 456 συμμετέχοντες είναι τόσοι όσοι και οι παίκτες της σειράς, με τον κύριο πρωταγωνιστή της Seong Gi-hun να αναφέρεται επίσης ως Player 456.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Η νοτιοκορεάτικη σειρά αφηγείται την ιστορία ανθρώπων που, όντας βουτηγμένοι στα χρέη, διαγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο σε μια θανατηφόρα σειρά παιδικών παιχνιδιών.

Κατέχει το ρεκόρ της πιο δημοφιλούς σειράς του Netflix όλων των εποχών και μεταδόθηκε από 111 εκατομμύρια χρήστες στις πρώτες 28 ημέρες από την κυκλοφορία της.

Ο σκηνοθέτης, συγγραφέας και εκτελεστικός παραγωγός του Squid Game, Hwang Dong-hyuk είπε σε δήλωσή του τη Δευτέρα: “Χρειάστηκαν 12 χρόνια για να ζωντανέψει η πρώτη σεζόν του Squid Game πέρυσι. Αλλά χρειάστηκαν 12 ημέρες για να γίνει το Squid Game η πιο δημοφιλής σειράς του Netflix».

[signoff]

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο