Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις του κλάδου, οι διαδικτυακές πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες στο “Cyber Monday” αναμένεται να φθάσουν το ρεκόρ των 12,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, το οποίο θα υπερβεί τα στοιχεία πωλήσεων του Black Friday.
Οι μεγάλες προσφορές των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ βρίσκονται σε εξέλιξη για σχεδόν δύο μήνες για να αντισταθμίσουν τις απώλειες πωλήσεων που προκλήθηκαν από το κλείσιμο των εμπορικών κέντρων και των καταστημάτων, ενώ ο διαδικτυακός γίγαντας λιανικής Amazon ανέστειλε τις ετήσιες καλοκαιρινές του προσφορές για τον Οκτώβριο, δημιουργώντας περισσότερο από ποτέ μία πολύ μακρία διαφημιστική περίοδο.
Ωστόσο, εκτιμώμενα δεδομένα από την Adobe Analytics δείχνουν ότι η φετινή προώθηση του Σαββατοκύριακου των Ευχαριστιών θα εξακολουθήσει να είναι το μεγαλύτερο διαδικτυακό γεγονός για την ημέρα των πωλήσεων στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών, με πωλήσεις περίπου 10,8 – 12,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο Taylor Schreiner, διευθυντής της Adobe Digital Insights, δήλωσε: «Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αλλάζουν από τις αγορές εκτός σύνδεσης σε διαδικτυακές αγορές φέτος, έχουμε παρατηρήσει ισχυρή αύξηση στα δεδομένα πωλήσεων».
Η δημοτικότητα του “Cyber Monday” στο παρελθόν είχε μειωθεί με την άνοδο των διαδικτυακών αγορών και των εκπτώσεων που προσφέρονται από τους λιανοπωλητές (συμπεριλαμβανομένων των Amazon και Walmart) καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους, αλλά η φετινή παγκόσμια κρίση υγείας έχει αλλάξει τα πρότυπα αγορών των καταναλωτών.
Οι γίγαντες λιανικής όπως Wal-Mart, Target και Best Buy έχουν αυξήσει όλες τις προωθητικές προσπάθειές τους για να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα με την Amazon, ενώ διπλασιάζουν την επένδυση που χρησιμοποιείται για την εκτέλεση ηλεκτρονικών παραγγελιών.
Σύμφωνα με στοιχεία από την Adobe Analytics, οι διαδικτυακές πωλήσεις του “Black Friday” αυξήθηκαν 21,6% σε ετήσια βάση και έφτασαν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ρεκόρ υψηλότερα κατά την ίδια περίοδο στην ιστορία.
[signoff]