Σε αυτά χρησιμοποιείται κυρίως η αρθρωτή αρχιτεκτονική με βασική επιλογή κίνησης αυτή των εμπρός τροχών (MFA II). Είναι αυτή που βρίσκουμε στην οικογένεια μοντέλων που βασίζεται στην A-class, ενώ η εξέλιξη με το αρθρωτό πίσω μέρος, είναι η MRA και χρησιμοποιείται από την C-Class και πάνω. Η 5η γενιά του μεσαίου μοντέλου που μόλις εμφανίστηκε βασίζεται επίσης σε αυτήν. Η Mercedes βάσισε τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα σε μια τροποποιημένη εκδοχή της MRA –όπως για παράδειγμα στην EQC- και μια παραλλαγή (MFA II) για τα μοντέλα EQA και EQB. Οι μεγαλύτερες ηλεκτρικές προτάσεις της μάρκας, από το φθινόπωρο του 2021 όπως είναι τα EQE, EQS και τα αντίστοιχά τους SUV από την άλλη πλευρά, βασίζονται στην καθαρά ηλεκτρική αρχιτεκτονική (EVA).
Η Mercedes Modular Architecture (MMA) είναι υπό εξέλιξη για μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρ’ όλο που μπορεί επίσης να εξακολουθεί να υποστηρίζει υβριδικές ή εκδόσεις αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως υπογραμμίζει το μέλος του Συμβουλίου Εξέλιξης της Mercedes, Markus Schäfer, «ένα πρώτο μοντέλο πάνω σε αυτή την πλατφόρμα, θα πρέπει να είναι έτοιμο για κυκλοφορία στην αγορά το 2024, είτε στην κατηγορία των SUV, είτε σε αυτή των sedan». Κάπου εκεί λοιπόν, τοποθετείται χρονικά και η παρουσίαση ενός μοντέλου από τη Mercedes που θα «κοιτάξει στα ίσια» το Model 3 που αντικειμενικά, έχει «αλωνίσει» τη συγκεκριμένη κατηγορία μεγέθους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θεωρείται σημείο αναφοράς.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman