Ένας ιδιοκτήτης Tesla διαμαρτυρήθηκε για ένα λογαριασμό φόρτισης που του εμφανίζει μια χρέωση ύψους 550.000 ευρώ.
Μάλιστα, ο παθών δημοσίευσε το ιστορικό φόρτισης του αυτοκινήτου του, δείχνει ότι εκείνη την ημέρα διένυσε με κάποιο τρόπο 2.285 χιλιόμετρα.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Από ένα λάθος στο λογισμικό, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου χρεώθηκε με συνολική φόρτιση… 1.923.720 kWh. Αυτό θα ήταν αρκετό για να γεμίσει η μπαταρία των 60 kWh του βασικού Tesla Model 3 περισσότερες από 32.000 φορές, κάτι που προφανώς δεν είναι δυνατό να συμβεί.
Η εξυπηρέτηση πελατών της Tesla, φυσικά αναγνώρισε το ότι πρόκειται περί λάθους και ανακάλεσε τη χρέωση. Η αιτία του προβλήματος παραμένει άγνωστη, αν και οι τεχνικοί της Tesla εργάζονται για να βρουν το σημείο που το λογισμικό έκανε αυτή την «απόκλιση» και να το διορθώσουν μια και καλή, μια και για η αγορά της Κίνας, είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα μοντέλα της Tesla και τις πωλήσεις τους.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman