Σημάδια ανάκαμψης για το τμήμα κινητής της Sony, καθώς ο νέος ισολογισμός δείχνει σημαντική ώθηση στα έσοδα από τις πωλήσεις στο τμήμα επικοινωνιών της εταιρείας (συμπεριλαμβανομένων των smartphones και των υπηρεσιών που σχετίζονται με το διαδίκτυο) για το τρίμηνο που έληξε στις 30/9.
Πρόκειται για αύξηση 25% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Το τμήμα Mobile της Sony κέρδισε 99,1 δισεκατομμύρια JPY (872,6 εκατομμύρια δολάρια) το δεύτερο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με 79,1 δισεκατομμύρια JPY (696,8 εκατομμύρια δολάρια). Η Sony αναφέρει ότι η αύξηση σε αυτό το τμήμα οφείλεται στην “Αύξηση των πωλήσεων μονάδων”.
Τα τμήματα Μουσικής και Κινηματογράφου της Sony έχουν επίσης αυξήσεις, με το τμήμα Μουσικής της Sony να σημειώνει συνολική αύξηση 29,4% από 402,2 δισεκατομμύρια JPY (3,5 δισεκατομμύρια δολάρια) το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σε 520,8 δισεκατομμύρια JPY (4,6 δισεκατομμύρια δολάρια) το τελευταίο οικονομικό τρίμηνο. Το συνολικό τμήμα ταινιών και τηλεόρασης της Sony σημείωσε αύξηση 28,9% σε ετήσια βάση από 360,6 δισεκατομμύρια JPY (3,2 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2020 σε 464,9 δισεκατομμύρια JPY ( 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια) το ίδιο τρίμηνο το 2021.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Η στρατηγική της Sony για smartphones έχει αλλάξει τα τελευταία δύο χρόνια, με έμφαση στις premium mid-rangers και τις ναυαρχίδες. Η πιο πρόσφατη έκδοση του Sony Xperia Pro-I είναι απόδειξη αυτού και φαίνεται ότι οι υψηλών προδιαγραφών κάμερες, σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής των μοντέλων της, αναγνωρίζονται από τους χρήστες.
Εδώ οφείλουμε να ομολογήσουμε οτι είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις την τελευταία δεκαετία που ένα τμήμα mobiles σε μεγάλη πτώση κατάφερε να επιβιώσει από τον αδυσώπητο ανταγωνισμό, κυρίως εκ Κίνας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η LG που εν τέλει αποφάσισε να εγκαταλείψει την αγορά smartphones πριν λίγα χρόνια. Ωστόσο, η Sony επέμεινε στην φιλοσοφία της και δείχνει να κερδίζει ξανά το κοινό, αργά αλλά σταθερά.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman