Η Strategy Analytics ανακοίνωσε την παγκόσμια έκθεση αποστολής smartphone για το τρίτο τρίμηνο του 2021. Η έκθεση δείχνει ότι 327,3 εκατομμύρια smartphone απεστάλησαν το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας μείωση 10,8% από έτος σε έτος. Αυτό οφείλεται στους περιορισμούς της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η SA αναμένει ότι οι περιορισμοί εφοδιασμού θα συνεχιστούν και το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Το τρίτο τρίμηνο του 2021, η Samsung θα συνεχίσει να διατηρεί την ηγετική της θέση, με συνολικά 69,3 εκατομμύρια μονάδες να αποστέλλονται παγκοσμίως, με μερίδιο αγοράς 21%, αλλά οι αποστολές έχουν μειωθεί κατά 14% από έτος σε έτος. Αν και η Samsung κυκλοφόρησε δύο πτυσσόμενα τηλέφωνα στη σειρά Galaxy Z, ορισμένες παραγγελίες δεν έχουν εκπληρωθεί λόγω ελλείψεων στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Η Apple απέστειλε 46,5 εκατομμύρια iPhone, με μερίδιο αγοράς 14,2%, ξεπερνώντας τη Xiaomi για να επιστρέψει στη δεύτερη θέση. Οι περιορισμοί εφοδιασμού είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην απόδοση της σειράς iPhone 13 αυτό το τρίμηνο. Ωστόσο, με επιθετικές μειώσεις τιμών και προωθητικές ενέργειες, η σειρά iPhone 12 εξακολουθεί να είναι πολύ δημοφιλής σε πολλές αγορές.
Η Xiaomi κατέλαβε την τρίτη θέση σε παγκόσμιες αποστολές, με 44 εκατομμυρίων μονάδες, με μερίδιο αγοράς 13%. Αυτή η απόδοση μειώθηκε κατά 6% σε ετήσια βάση και επηρεάστηκε επίσης από τις ελλείψεις της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Η OPPO (συμπεριλαμβανομένης της OnePlus) απέστειλε 36,8 εκατομμύρια smartphone το τρίμηνο και η vivo απέστειλε 33,6 εκατομμύρια μονάδες. Και οι δύο εταιρείες κατατάσσονται επίσης στις 5 πρώτες.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Η έκθεση SA έδειξε επίσης ότι η μάρκα Honor είχε μερίδιο αγοράς περίπου 5% το τρίτο τρίμηνο, καταλαμβάνοντας την όγδοη θέση. Μια άλλη κινεζική μάρκα, η Transsion (συμπεριλαμβανομένων των Tecno, itel και Infinix) διατήρησε ισχυρή δυναμική στις αγορές της Αφρικής και της Ινδίας, με ισχυρή ανάπτυξη το τρίμηνο και κατέλαβε την έκτη θέση. Η Lenovo-Motorola πέτυχε επίσης διψήφια αύξηση στις αποστολές αυτό το τρίμηνο, κυρίως λόγω της δημοτικότητάς της στις ΗΠΑ, όπου κατέλαβε την ένατη θέση.
[signoff]