15.6 C
Athens
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2024

Τα Windows 10 θα υποστηρίζουν το DirectStorage, αλλά με περιορισμένη λειτουργικότητα

Παρόλο που το πρότυπο NVMe δείχνει κάποιες εντυπωσιακές εξελίξεις στο εύρος ζώνης με μεγάλες ταχύτητες IO, η τεχνολογία δεν έχει χρησιμοποιηθεί πλήρως στο μέγιστο των δυνατοτήτων της μέχρι τώρα. Σίγουρα, μπορούμε να δούμε τα πράγματα να φορτώνουν γρηγορότερα στα παιχνίδια και οι διαδοχικές ταχύτητες ανάγνωσης / εγγραφής βελτιώνονται σημαντικά έναντι των SATA SSD κατά τη μεταφορά αρχείων, ωστόσο η υποστήριξη λογισμικού υστερεί. Η Microsoft απέδειξε ότι το NVMe μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά με την εφαρμογή στις νέες κονσόλες Xbox Series X που επωφελούνται από την τεχνολογία DirectStorage. Έτσι, στους χρόνους φόρτωσης του παιχνιδιού βλέπουν μια βελτίωση x40 σε σχέση με τους παλιούς σκληρούς δίσκους στις νέες κονσόλες Xbox, ενώ οι υπολογιστές εξακολουθούν να βλέπουν βελτιώσεις μόνο 1,5 – 3x. Με την εισαγωγή των Windows 11, η Microsoft φέρνει το DirectStorage API και σε υπολογιστές. Τώρα, φαινόταν ότι θα ήταν μια αποκλειστική δυνατότητα των Windows 11 για να αναγκάσει τους χρήστες να μεταπηδήσουνε στο νέο λειτουργικό σύστημα, αλλά η Microsoft διευκρίνισε πρόσφατα ότι το DirectStorage έρχεται επίσης και στα Windows 10. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα ένα κίνητρο για μετεγκατάσταση στα Windows 11, καθώς η εφαρμογή Win 10 DirectStorage δεν θα είναι τόσο γρήγορη.

Η συμβατότητα των Windows 10 διασφαλίζεται μέσω του DirectX 12 Agility SDK σε συνεργασία με το DirectStorage SDK. Τα Windows 10 έκδοση 1909 και νεότερες εκδόσεις θα λάβουν υποστήριξη DirectStorage, αλλά η συνολική ταχύτητα θα επηρεαστεί κάπως από την παλιά στοίβα αποθήκευσης OS. Το πλήρες δυναμικό DirectStorage θα ξεκλειδωθεί μόνο στα Windows 11 μέσω αναβαθμισμένης στοίβας αποθήκευσης λειτουργικού συστήματος.

Δανεισμός από το πρότυπο δέσμευσης / ολοκλήρωσης κλήσεων DX 12, το νέο DirectStorage API μπορεί να ανακουφίσει τις εφαρμογές από την ανάγκη διαχείρισης μεμονωμένων χιλιάδων αιτημάτων IO / ειδοποιήσεων ολοκλήρωσης ανά δευτερόλεπτο μέσω της CPU. Αυτή η τεχνολογία μπορεί επίσης να επιταχύνει την αποσυμπίεση GPU και να βελτιώσει τους χρόνους φόρτωσης στοιχείων γραφικών (κυρίως σε υφή) και σενάρια ροής, αλλά τέτοιες δυνατότητες θα προστεθούν πιο κοντά στην επίσημη έκδοση των Windows 11.

Εν τω μεταξύ, οι προγραμματιστές παιχνιδιών ενθαρρύνονται να προσθέσουν υποστήριξη DirectStorage σε υπάρχουσες μηχανές παιχνιδιών για υπολογιστή μέσω του DirectX 12 Ultimate SDK, προκειμένου να διευκολύνουν τη μετάβαση σε σχεδόν στιγμιαίους χρόνους φόρτωσης παιχνιδιού και να μειώσουν σημαντικά το αναδυόμενο αποτέλεσμα υφής για GPU.

 

[signoff]

 

Δια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο