20.1 C
Athens
Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024

Τηλεοράσεις LG: Συνδρομές και διαφημίσεις

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα παγκόσμια ετήσια έσοδά της από τα 51 δισεκατομμύρια δολάρια στα 79 δισεκατομμύρια μέχρι το 2030, η LG σκοπεύει να εξετάσει προπτικές διαφήμισης και συνδρομών για τις τηλεοράσεις της.LGΗ νέα στρατηγική της LG έχει ωστόσο να δημιουργήσει μια πλατφόρμα η οποία θα αποφέρει συνεχώς έσοδα, δηλαδή μια πλατφόρμα περιεχομένου, υπηρεσιών και συνδρομών για τα προϊόντα της. Η πρώτη κατηγορία η οποία θα σηματοδοτήσει την έναρξη της στρατηγικής θα είναι οι τηλεοράσεις και μάλιστα πριν το τέλος του έτους.
Εν ολίγοις, το Web OS, θα αποτελέσει το μέσο για την επέκταση του περιεχομένου, των υπηρεσιών και των διαφημίσεων σε πλήθος προιόντων της. Η LG όμως δεν περιορίζεται μόνο στις δικές της τηλεοράσεις. Θέλει να αδειοδοτήσει το webOS και σε τρίτα TV brands τα επόμενα πέντε χρόνια.

ΠΗΓΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο