22.4 C
Athens
Παρασκευή, 23 Μαΐου 2025

Τηλεόραση; Όχι ευχαριστώ: Τα βιντεοπαιχνίδια και το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πλέον οι κορυφαίες μορφές ψυχαγωγίας

Η 17η Έρευνα Τάσεων Ψηφιακών Μέσων της Deloitte, διαπιστώνει ότι η συνολική ανατροπή συνδρομητών μεταξύ των υπηρεσιών streaming είναι περίπου 40% – σε διάστημα έξι μηνών που μελέτησε. Η μελέτη αναφέρει ότι η παρακολούθηση τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών στο σπίτι δεν είναι πλέον η κορυφαία προτίμηση ψυχαγωγίας, ειδικά από τις νεότερες γενιές. Αντίθετα, οι σημερινοί ψηφιακοί καταναλωτές μοιράζουν τον χρόνο τους μεταξύ βιντεοπαιχνιδιών, περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες (UGC) και παραδοσιακής ψυχαγωγίας. Αυτό αυτό έχει μεγάλο αντίκτυπο στις πλατφόρμες streaming.Τηλεόραση; Όχι ευχαριστώ: Τα βιντεοπαιχνίδια και το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πλέον οι κορυφαίες μορφές ψυχαγωγίαςΜεταξύ της Generation Z και των millennials, το ποσοστό ανατροπής συνδρομητών εκτινάχτηκε στο 57% και 62% αντίστοιχα. «Γενικά, οι νεότερες γενιές όπως οι Gen Zs και οι millennials παίζουν βιντεοπαιχνίδια και παρακολουθούν UGC για να διασκεδάσουν αλλά και για κοινωνική σύνδεση και μια αίσθηση βύθισης – αυτό το αίσθημα της βαθιάς συμμετοχής και ακόμη και της μεταφοράς στην οθόνη», αναφέρει η έκθεση. «Αντίθετα, η γενιά Gen X και οι παλαιότεροι είναι πιθανό να αισθάνονται περισσότερο ικανοποιημένοι όταν παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες και είναι λιγότερο πιθανό να βιώνουν μια αίσθηση συμμετοχής σε κοινότητα, από οποιαδήποτε από αυτές τις επιλογές», αναφέρει η έκθεση.
Αυτή η αίσθηση της κοινότητας οδηγεί επίσης στην αναγνώριση του προϊόντος. Οι μισοί από τους καταναλωτές με τους οποίους μίλησε η Deloitte είπαν ότι τα UGC τους βοήθησαν να ανακαλύψουν νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, με το 40% να λέει ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν αφού παρακολουθήσει έναν δημιουργό περιεχομένου να το αξιολογεί.
Συνολικά, οι καταναλωτές αυτές τις μέρες αναζητούν κάτι περισσότερο από ψυχαγωγία, από τις ψηφιακές τους εμπειρίες. Πολλοί, ειδικά οι νεότεροι, αναζητούν την ολοκλήρωση, είτε μέσω της αλληλεπίδρασης είτε της κοινωνικοποίησης. Περισσότεροι από το ένα τρίτο των παικτών είπαν στην Deloitte ότι αισθάνονται καλύτερα όσο αφορά την εικόνα του εαυτού τους, όταν παίζουν βιντεοπαιχνίδια – και οι μισοί από τους παίκτες Gen Z και millennial που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι κοινωνικοποιούνται περισσότερο με τα παιχνίδια παρά στον φυσικό κόσμο. Οι χρήστες UGC, εν τω μεταξύ, λένε ότι παραμένουν συντονισμένοι επειδή το περιεχόμενο είναι δωρεάν, υπάρχει πάντα κάτι νέο και νιώθουν μια αίσθηση εμπιστοσύνης για ορισμένους από τους δημιουργούς περιεχομένου.Η δημοτικότητα αυτών των εναλλακτικών επιλογών δέσμευσης στους νεότερους, θα μπορούσε να μεταμορφώσει το τοπίο των μέσων ενημέρωσης.
«Οι καταναλωτές αισθάνονται κόπωση με το streaming, κινούνται ταχυδακτυλουργικά ανάμεσα στις πολλαπλές συνδρομές και βρίσκονται υπό πίεση να μειώσουν το μηνιαίο κόστος τους», αναφέρει η Deloitte. «Αντί να λειτουργούν μέσα σε μια φούσκα, οι νεότερες γενιές υφαίνουν μια πιο συνδυασμένη και αλληλοεξαρτώμενη ταπετσαρία ψυχαγωγίας, συμπεριλαμβανομένης της ροής βίντεο, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της μουσικής και των παιχνιδιών, για να μεγιστοποιήσουν τις ψηφιακές τους εμπειρίες», συνεχίζει.
Η μελέτη θα μπορούσε να είναι μια κλήση αφύπνισης για τις υπηρεσίες streaming. Πέρα από τους αριθμούς ανατροπής, οι καταναλωτές είπαν στην Deloitte ότι ήταν δυσαρεστημένοι με το ποσό που πληρώνουν για τις υπηρεσίες συνδρομητικού βίντεοon demand (SVOD) και περίπου το ένα τρίτο λενε ότι σκοπεύουν να μειώσουν τον αριθμό των συνδρομών που έχουν, αυτήν τη στιγμή. Σίγουρα πρόκειται για είδηση που πιθανότατα δεν είναι ευπρόσδεκτη στο Discovery καθώς σχεδιάζει την επανεκκίνηση του HBO Max, που τώρα ονομάζεται απλά Max.
Λιγότεροι από τους μισούς millennials δήλωσαν στην εταιρεία ότι είχαν «απομακρυνθεί και επέστρεψαν» – ακυρώνοντας μια υπηρεσία μόνο για να εγγραφούν ξανά εντός έξι μηνών – συνήθως όταν προσφέρονται κίνητρα ή επιστρέφει μια δημοφιλής εκπομπή. Αντιστοίχως, το 47% όλων των καταναλωτών δήλωσε ότι είχε κάνει τουλάχιστον μία αλλαγή στις συνδρομές ψυχαγωγίας τους, είτε ακύρωση είτε μετάβαση σε μοντέλο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, λόγω οικονομικών συνθηκών.
«Είναι εμφανές ότι στο επίκεντρο αυτών των αλλαγών βρίσκεται η ιστορία των γενεών», έγραψε η Deloitte. «Η γενιά Z είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με smartphone, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο. Είναι πιθανό ότι οι συμπεριφορές τους είναι μια πρώιμη ματιά των συνδεδεμένων και διαδικτυακά εξαρτημένων γενεών που τους ακολουθούν. Για τις εταιρείες μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ελπίζουν να είναι στην πρωτοπορία ενός ταχέως εξελισσόμενου μέλλοντος, μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσουν τον τρόπο που οι άνθρωποι εκπληρώνουν τις ανάγκες τους μετακινούμενοι μεταξύ των μέσων ενημέρωσης, πώς λειτουργούν όλο και περισσότερο σε έναν κόσμο που συνδυάζει φυσικούς και ψηφιακούς τομείς και πώς αυτές οι συμπεριφορές αναζητούν πιο καθηλωτικές, κοινωνικές και πολύτιμες εμπειρίες ψηφιακών μέσων» καταλήγει.

ΠΗΓΗ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Android XR: Έξυπνα γυαλιά με Gemini AI που βλέπει ό,τι βλέπεις

Μετά την ενσωμάτωση του Gemini σε smartphone, smartwatch, τηλεόραση και οθόνη αυτοκινήτου, η Google στρέφει τώρα το βλέμμα της σε έναν χώρο όπου η...

Windows 11: Το δεξί κλικ γίνεται πανέξυπνο!

Το δεξί κλικ στα Windows 11 αποκτά νοημοσύνη. Η Microsoft δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που φέρνει AI επιλογές απευθείας στο μενού, όταν κάνεις δεξί κλικ σε αρχεία στον File...

Xiaomi 16: Έτσι θα μοιάζει το επερχόμενο smartphone

Το Xiaomi 16 αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη Σεπτεμβρίου, αμέσως μετά την ανακοίνωση του Snapdragon 8 Elite 2 SoC από την Qualcomm. Ωστόσο, σήμερα έχουμε...

OnePlus 15: Θα έχει τη μεγαλύτερη μπαταρία από όλες τις ναυαρχίδες της αγοράς

Το OnePlus 15 απέχει ακόμα μερικούς μήνες μέχρι την κυκλοφορία του, αλλά οι πρώτες λεπτομέρειες για το smartphone έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται από...

Τα AirPods της Apple παραμένουν ο παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά των ασύρματων ακουστικών

Η Apple με τα AirPods διατήρησε τη θέση της ως παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά ασύρματων ακουστικών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, επιτυγχάνοντας 18,2...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Από Άλλο πλανήτη… Εσπρεσιέρα με δική της “Αφρογαλιέρα” απλά και καθαρά… Γίνε Barista στο Σπίτι σου! Στα 165€ κομπλέ Hibrew H13A

ΑΠΛΑ... Βάλε τον δικό σου αρωματικό αλεσμένο καφέ, επέλεξε ανάμεσα σε Μονό ή 2πλό Capuchino, Late ή και Espresso κι άσε το "εργαλείο" σου...

Chefree M500… Το δυνατότερο, πρακτικότερο, ποιοτικότερο, μεγάλο και Stylάτο Mixer. 7 λίτρων 1800W στα 180€ Κομπλέ από Ευρώπη

Είναι Άριστη σε ποιότητα, πρακτικότητα και Τιμή και ίσως να είναι ένα βίντεο που δεν χρειάζεται να πω πολλά... γιατί Μια Εικόνα όσο ΧΙΛΙΕΣ...

Η “απόλυτη Αναβάθμιση” της Μηχανής σου… 5″ Moto Multimedia με Android Auto, Apple Car Play, Moto Bluetooth Kit & πολλά άλλα… Με 52€...

Στο 1/4 (210€ Ελλάδα) της χαμηλότερης τιμής Ελλάδας Σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει "δεύτερη σκέψη"... Για όσους θέλουν και χρειάζονται στις μηχανές τους... για...

Τούμπανο, Χώμα… και Giveaway!!! Smartwatch, Αδιάβροχο 10ΑΤΜ, με WR100, Military STD 810H για τα δύσκολα ΣΤΑ 46€ ΚΟΜΠΛΕ!!! (Βίντεο)

Στην Καλύτερη τιμή EVER και με Extra Δώρο Λουράκι Σήμερα θα ζήσεις ένα Deja Vu... αλλά σίγουρα θα βγεις κερδισμένος. Έχει το δικό του GPS και...

Το “Μικρός ΣΩΤΗΡΑΣ” της καθημερινότητας σου… Στα 29€ Κομπλε!!! Καλύτερο και δυνατότερο!!! Η 5η Γενιά του Lumintop GT Nano.

Μικρό, πανάλαφρο, παντοδύναμο (στο μέγεθος του), με Extra RGBW, magnetic tail, UV led στα 365nm... μπορεί να γίνει άνετα  Το "Μπρελόκ ΣΩΤΗΡΑΣ" της καθημερινότητας...
Μετάβαση στο περιεχόμενο