Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους. Η συγκεκριμένη επιλογή αφορά μόνο τους χρήστες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Εάν σας ενδιαφέρει να απαλλαγείτε από αυτούς τους ενοχλητικούς ιχνηλάτες διαφημίσεων που καταβροχθίζουν όλα τα στατιστικά στοιχεία των προτιμήσεών σας, τότε θα πρέπει να υποβάλετε μια φόρμα, η οποία ουσιαστικά λειτουργεί ως έκκληση για να εξαιρεθείτε από την παρακολούθηση. Η Meta, ωστόσο, επιφυλάσσεται προσωρινά καθώς θα αναφέρει «Αξιολογήστε την υποβολή και αποφασίσετε εάν θα εφαρμόσετε την αλλαγή». Αυτό είναι βέβαιο ότι θα κάνει τους ακτιβιστές για την προστασία του απορρήτου να βρυχηθούν, όχι μόνο επειδή αυτό αφήνει έξω την επιλογή του χρήστη στα χέρια μιας εταιρείας, αλλά και επειδή σημαίνει ότι οι χρήστες θα εξακολουθούν να συμμετέχουν από προεπιλογή όταν δημιουργούν έναν λογαριασμό.
Η νέα φόρμα εξαίρεσης, εάν γίνει αποδεκτή θα περιορίσει τα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Όπως και στο παρελθόν, θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν γενικές, δημόσιες πληροφορίες για εσάς, όπως η ηλικιακή σας ομάδα και η γενική τοποθεσία σας, αλλά δεν θα παρακολουθούν ποιο είναι το τελευταίο βίντεο που σας άρεσε στο Facebook, το YouTube ή σε άλλους ιστότοπους ή εφαρμογές .