To Spotify προσπαθεί να βελτιώσει την εμπειρία της εφαρμογής του ειδικά στις τηλεοράσεις που αρκετοί χρήστες χρησιμοποιούν ειδικά όταν μαζεύονται παρέες ή σε πάρτι. Για αυτό κυκλοφορεί ένα νέο update για την TV εφαρμογή του Spotify, το οποίο πρακτικά ανασχεδιάζει εντελώς το μενού και το φέρνει πιο κοντά στις mobile και desktop εφαρμογές του, οι οποίες εδώ και πολλούς μήνες διαθέτουν φρεσκαρισμένο UX.
Έτσι, το μενού του TV App του Spotify φέρνει πλέον στο επίκεντρο το περιεχόμενο που ακούτε περισσότερο και αμέσως μετά τη μουσική και τα podcasts που είναι “Φτιαγμένα για εσάς”(made for you), μαζί με τις πιο πρόσφατες playlists, άλμπουμ και κομμάτια, βάσει πάντα των προτιμήσεών σας.
Για να διευκολύνει όμως την γρήγορη αναπαραγωγή, καθώς η πλοήγηση με τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης είναι γενικώς δύσκολη, έχει προσθέσει μια ουρά αναπαραγωγής στα δεξιά της οθόνης για να βλέπετε ευκολότερα τι παίζει και τι θα παίξει αμέσως μετά.
Επίσης, προσθέτει ένα dark mode που θα ταιριάξει τέλεια στις OLED οθόνες, μαζί με μια ευκολότερη επιλογή εναλλαγής λογαριασμών και προφίλ στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης. Γενικότερα, όμως ο σχεδιασμός έχει γίνει με γνώμονα την ευκολότερη πλοήγηση για τις βασικές και μη λειτουργίες ενός βασικού χρήστη του Spotify, καθώς πολλές φορές η σύγχυση που προκαλούσε ήταν τέτοια που εν τέλει ωθούσε τον χρήστη να συνδέει το κινητό του με την τηλεόραση για να παίξει με cast τη μουσική του.
Η νέα ενημέρωση της εφαρμογής του Spotify για Smart τηλεοράσεις κυκλοφορεί σταδιακά σε όλες τις gaming κονσόλες, media streaming συσκευές και boxes, τόσο στους δωρεάν όσο και στους Premium συνδρομητές.
Να αναφέρουμε ότι το Spotify είναι η πιο δημοφιλής music streaming υπηρεσία του πλανήτη, αριθμώντας συνολικά πάνω από 551 εκατομμύρια χρήστες και 220 εκατομμύρια επι πληρωμή Premium συνδρομητές -βάσει στοιχείων του Q2 2023.