Παρόλο που το Squid Game του Netflix συνεχίζει να συγκεντρώνει εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης, η σειρά τελικά βγήκε από το Top 10 της υπηρεσίας ροής στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αν και το πρωτότυπο της Νότιας Κορέας εξακολουθεί να βρίσκεται στις 10 κορυφαίες τηλεοπτικές εκπομπές στο Netflix στις ΗΠΑ (μετά βίας καθώς βρίσκεται στη χαμηλότερη θέση), η σειρά έχει πέσει έξω από το αληθινό Top 10 στην αρχική σελίδα του Netflix, για πρώτη φορά για τη σειρά από τότε έκανε πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο. Το πλήρες Top 10 για το Netflix στις Ηνωμένες Πολιτείες από τη σύνταξη αυτού του άρθρου περιλαμβάνει:
- Red Notice
- Tiger King
- Cowboy Bebop
- Hellbound
- The Queen of Flow
- The Princess Switch 3: Romancing the Star
- The Great British Baking Show
- Narcos: Mexico
- Cocomelon
- Maid
Παρόλο που το Squid Game έχει πέσει έξω από το Top 10 στις ΗΠΑ, σε μεγάλο βαθμό λόγω του νέου περιεχομένου που κυκλοφόρησε τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η εκπομπή συνεχίζει να κυριαρχεί παγκοσμίως για την υπηρεσία ροής. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα μάθαμε ότι η πρωτότυπη σειρά του Netflix You είχε εκθρονίσει το Squid Game από την άποψη της τηλεθέασης στις ΗΠΑ μετά την πρεμιέρα της τρίτης σεζόν της. Ωστόσο, τα αναλυτικά στοιχεία τηλεθέασης που κυκλοφόρησε το Netflix για ολόκληρο τον κόσμο αποκαλύπτουν ότι το Squid Game συνέχισε να τα πάει καλύτερα συνολικά σε όλο τον κόσμο, παρά το γεγονός ότι ηττήθηκε στις ΗΠΑ.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, το Squid Game εξακολουθεί να είναι μια κολοσσιαία επιτυχία για το Netflix. Ο streamer επιβεβαίωσε ήδη ότι είναι η μεγαλύτερη πρωτότυπη σειρά όλων των εποχών, που προσεγγίζει περισσότερους θεατές από άλλες επιτυχίες όπως οι Bridgerton, Stranger Things και The Witcher. Παραγωγή για περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια, η εκπομπή φέρεται να έχει γίνει κέρδος δισεκατομμυρίων δολαρίων για το Netflix. Φυσικά, οι συζητήσεις για μια δεύτερη σεζόν αφθονούν στο διαδίκτυο και ο δημιουργός αποκάλυψε ότι είναι στα σκαριά.
“Έτσι, υπήρξε τόση πίεση, τόση ζήτηση και τόση πολλή αγάπη για μια δεύτερη σεζόν. Έτσι, σχεδόν αισθάνομαι ότι δεν μας αφήνετε άλλη επιλογή”, δήλωσε στο AP ο δημιουργός και μοναδικός συγγραφέας και σκηνοθέτης, Hwang Dong-hyuk. . “Αλλά, θα πω ότι θα υπάρξει πράγματι μια δεύτερη σεζόν. Είναι στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή. Είμαι στη διαδικασία σχεδιασμού αυτή τη στιγμή. Αλλά νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να πω πότε και πώς θα συμβεί αυτό.”
Το Squid Game θα γίνει και ταινία που θα παίζει η Ίννα Ιννάκι!
[signoff]